شناسهٔ خبر: 34200166 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برنامه‌های ویژه برای ارائه محصول در بستر IPG

برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه محصول در بستر IPG از سوی ایران کیش در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بهزاد علیپور معاون فناوری اطلاعات ایران کیش در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با بیان این خبر گفت: با توجه به زمینه‌هایی که برای استارت‌آپ‌ها و همچنین دیجیتال مارکت‌ها و فروش الکترونیکی وجود دارد، تمرکز بیشتری دراین بستر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دراین نمایشگاه ایران کیش با ارائه نرم افزار پات و تمامی ویژگی‌ها و مزایای آن حضور یافته است گفت:انواع دستگاه‌های POSوPCPOSوMPOS و صندوق فروشگاهی را در این نمایشگاه در نسخه‌هایی با کیفیت بهتر ارائه داده ایم.

علیپور بااشاره به اینکه امسال در غرفه ایران کیش محصولات ایران کیش با ارتقای کیفیت عرضه شده اند گفت: ایجاد زیر ساخت‌های جدید برای آنکه بتوان کیفیت محصولات، نحوه ارائه خدمات و نحوه مدیریت بر پیشرفت پروژه‌های جدید و فعلی را از لحاظ شاخص‌های مختص به حوزه آی‌تی بهبودبخشید در نظر گرفته شده است. همچنین در زمینه ارائه خدمات و SLAتلاش می‌کنیم که پایداری و حفظ بهتری برای محصولات و خدمات شرکت داشته باشیم با در نظر گرفتن این‌که شرکت ایران کیش یک شرکت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات است، این اتفاق می‌تواند در رضایت‌مندی مشتریانمان تأثیر بسیار خوبی داشته باشد.

وی اظهار کرد: خبرهای خوبی درارتباط با پات داریم و در صندوق فروشگاهی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ گفتگوهایی شده است که اخبار آن را واحد توسعه بازار و معاونت کسب و کارهای نوین خواهد داد. ازلحاظ فنی، روی صندوق فروشگاهی چه درحوزه نرم افزاری و سخت افزاری کارهای مثبتی انجام شده است که با سیستم‌های پرداخت ما قابل عرضه است.

معرفی ۵ برنده ۱۰ میلیون تومانی جشنواره سمپاتی در الکامپ

شنبه ۲۹ تیرماه در نمایشگاه الکامپ ۵ برنده ۱۰ میلیون تومانی یکی از مراحل جشنواره سمپاتی مشخص می‌شوند.

شهره آقابابایی، معاون کسب و کارهای نوین شرکت کارت اعتباری ایران کیش ضمن اعلام این خبر گفت: ایران کیش امسال با محوریت پات در نمایشگاه الکامپ حضور یافته وتلاش می‌کند تا هم، پات را معرفی کند و هم نقطه نظراتی که سایرین دراین نمایشگاه درباره پات دارند را دریافت کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز سرویس‌های جدیدی برای پات در نظرگرفته شده است گفت: دو کمپین و جشنواره برای پات در حال برگزاری است. کمپین سمپاتی و کمپین معرفی پات و شارژ کیف پول. مزیت ارزشمندی که در طرح سمپاتی است اینکه از طریق تراکنش و شارژمی توانید امتیاز کسب کنید و در قرعه کشی ۱۰ میلیون تومانی و همین طور ۱۰۰ میلیون تومانی این طرح شرکت کنید، از طرفی هر کس که پات را به دیکران معرفی کند به ازای هر معرفی کیف پولش شارژمی شود.درهمین رابطه درروز شنبه بیست و نهم تیرماه غرفه ایران کیش در نمایشگاه الکامپ -سالن خلیج فارس ۵ برنده جایزه ده میلیون تومانی جشنواره سمپاتی معرفی می‌شود.

وی با استقبال از نمایشگاه الکامپ گفت: فضای نمایشگاه‌ها فرصت خوبی برای تعامل دوسویه بین محصولات ما و مردم است.

اعتباربانکی شما، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت جریمه خودرو، تغییرات در پرداخت از طریق کیو آر کد از جمله امکانات جدید اپلیکیشن پات است.

گفتنی است غرفه شرکت کارت اعتباری ایران کیش سالن ۱-۴۴ در نمایشگاه الکامپ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران واقع شده است.

نظر شما