شناسهٔ خبر: 34200013 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو: به اهدافمان در مسابقات قهرمانی آسیا رسیدیم

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: با تکرار عنوان قهرمانی قاره کهن و کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات قهرمانی آسیا اهدافمان محقق شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، پیام خانلرخانی، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: مسابقات قهرمانی آسیا از آخرین رویدادهای پاراتکواندو در سال جاری برای افزایش امتیاز ورزشکاران در رنکینگ سیستم جهانی بود تا بتوانند جایگاه خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ارتقا دهند.

وی ادامه داد: از ابتدا اردوهای تیم ملی به دنبال تکرار عنوان قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا در اوزان پارالمپیکی بودیم که خوشبختانه ملی‌پوشان ما توانستند با عملکرد قابل قبول هر دو هدف را اجرایی کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو درباره داوری مسابقات عنوان کرد: عملکرد و قضاوت داوران قابل قبول بود و با توجه به کارت‌هایی که در اختیار داشتیم می‌توانستیم از طریق ویدئو صحنه را بازبینی کنیم و خوشبختانه تیم در بحث داوری با مشکل مواجه نشد.

وی درباره حریفان تیم ملی گفت: تیم‌های روسیه، ترکیه و جمهوری آذربایجان با نفرات کامل در این مسابقات حاضر شده بودند و حتی کره‌جنوبی در وزن مهدی پوررهنما ورزشکار خوبی را به مسابقات اعزام کرده بود که البته برابر ملی‌پوش ما شکست خورد و در مجموع تک ستاره‌هایی از تیم‌های مختلف حضور داشتند که پاراتکواندوکاران ایران توانستند با عملکرد درخشان از سد آنها عبور کنند.

سرمربی تیم ملی افزود: بعد از این رویداد، مسابقات قهرمانی قاره اروپا که آبان ماه امسال به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود آخرین فرصت تیم‌ها برای کسب مستقیم سهمیه پارالمپیک از طریق رنکینگ سیستم است و پس از آن سهمیه‌ها به صورت مسابقات قاره ای توزیع خواهد شد و از حالت رنکینگ خارج می‌شود.

خانلرخانی بیان کرد: حدود یکسال تا آغاز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فاصله داریم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا با برپایی اردوهای مناسب ملی‌پوشان ما با آمادگی کامل راهی توکیو شوند و با دست پر به کشور باز گردند و در اولین تجربه این رشته مدال‌های خوش رنگی را برای تیم ملی ایران رقم بزنند.

انتهای پیام/س

نظر شما