شناسهٔ خبر: 34199801 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

عکس‌های جدید از فصل دوم سریال 'شکارچی ذهن'

تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال 'شکارچی ذهن' منتشر شده و نکته جالب بازی دیمون هریمن در نقش چارلز منسون است.

صاحب‌خبر -

فصل دوم سریال "شکارچی ذهن" ساخته دیوید فینچر در حالی حدود دو سال بعد از پخش فصل اول پخش می‌‌شود که حالا مشخص شده دو جنایتکار دیوانه معاصر یعنی چارلز منسون و پسر سم در این فصل به تصویر کشیده شده‌اند.

امروز تصاویری از فصل جدید این سریال منتشر شده و نکته جالب توجه آن است که نقش چارلز منسون را دیمون هریمن بازی می‌کند؛ همان بازیگری که در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" ساخته کوئنتین تارانتینو در نقش منسون مقابل دوربین رفته است.

به گزارش آی سینما، چارلز منسون خواننده‌ای ناموفق بود که یک فرقه تاسیس کرد و پیروانش در اواخر دهه ۱۹۶۰ به دستور او به خانه رومن پولانسکی و همسرش شارون تیت هجوم بردند و در حالی که تیت باردار بود، به شکل وحشیانه‌ای او را کشتند.

سریال شکارچی ذهن,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

فیلم تارانتینو داستان بازیگری را روایت می‌کند که هنگام این جنایت در همسایگی خانه پولانسکی و تیت در هالیوود زندگی می‌کند. "روزی روزگاری در هالیوود" کمتر از ده روز دیگر اکران می‌شود و فصل دوم "شکارچی ذهن" روز ۱۶ اوت توسط نتفلیکس عرضه خواهد شد.

سریال شکارچی ذهن,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

در فصل جدید سریال فینچر دو بازیگر اصلی یعنی جاناتان گراف و هالت مک‌کالانی بار دیگر در نقش دو مامور اف‌بی‌آی ظاهر شده‌اند که تحقیقات خود درباره قاتلان زنجیره‌ای را پیش می‌برند.

داستان اصلی "شکارچی ذهن ۲" به آنچه "قتل کودکان آتلانتا" شهرت داشت می‌پردازد؛ مجموعه‌ای از جنایت‌ها طی سال‌های ۱۹۷۹ تا ۸۱ که در جریان آن ۲۸ کودک، نوجوان و بزرگسال سیاهپوست قربانی شدند.

سریال شکارچی ذهن,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

نظر شما