شناسهٔ خبر: 34199760 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسابقات کاراته آسیا؛

گنج‌زاده و عسگری به مدال برنز دست یافتند

در پایان رقابت‌های اوزان ۷۵- و ۸۴+ کیلوگرم شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، تیم ایران به ۲ مدال برنز رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، در دومین روز شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که با حضور ۳۴۰ کاراته کا از ۳۳ کشور در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری می‌شود، صبح امروز در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری در جدول شانس مجدد غلام عباس سعادی از پاکستان را ۲ بر صفر معژغلوب کرد و در دیدار رده بندی با غلبه برداستونبک اوتابالایف ازبکستانی به مدال برنز رسید.

او روز گذشته ابتدا ۹ بر یک یی ژو وانگ از چین را شکست داد. سپس ۶ بر یک از سد دانشکومار سلواکومار از مالزی گذشت و در نیمه نهایی ۲ بر یک مغلوب کن نیشیمورا از ژاپن دارنده یک طلا و یک برنز کاراته وان‌های ۲۰۱۹ و عنوان سومی جهان در سال ۲۰۱۸ شد و به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم هم سجاد گنج زاده با برتری ۵ بر ۲ مقابل نماینده قرقیزستان صاحب مدال برنز شد.

در مسابقات روز گذشته، گنج زاده ابتدا ۴ بر ۲ مینسو جانگ از کره جنوبی را برد سپس ۳ بر صفر سامانروی آرول وران از مالزی را مغلوب کرد. در مبارزه سوم پرمان ایشانوف از ترکمنستان را ۵ بر صفر شکست داد. او در نیمه نهایی مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ – کیلوگرم، مجید حسن نیا در اولین دیدار ۶ بر ۲ راجا یانفو از هند را برد و در دومین مبارزه ۵ بر یک مقابل صدرالدین سایماتوف ازبکستانی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه نماینده ترکمنستان را ۸ بر صفر برد، اما در دیدار رده بندی ۳ بر ۲ نتیجه را به حریف کویتی واگذار کرد و به مدال نرسید.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا روشن پس از استراحت در دور اول، دور دوم یک بر صفر گاتام سائود از هند را برد و در ادامه با همین نتیجه مغلوب آندره آکتائوف از قزاقستان شد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد. او در این گروه ابتدا نماینده کامبوج را ۲ بر صفر برد و سپس ۴ بر ۲ نتیجه را به نماینده مالزی واگذار کرد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین دیدار پس از تساوی ۲ بر ۲ در وقت قانونی مبارزه مقابل تی هونگ دین از ویتنام برنده تاتامی شد. سپس ۳ بر ۲ نتیجه را به میهو میاهارا از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت. در این گروه ابتدا حریفی از چین را ۸ بر صفر مغلوب کرد و در دیدار رده بندی ۵ بر ۴ مقابل حریف چینی شکست خورد و به مدال نرسید.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، زهرا یاوری در اولین دیدار مقابل جورجیا زفانیا از اندونزی بعد از تساوی ۶ بر ۶ با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف به فینال، او هم به جدول شانس مجدد رفت.

او ابتدا در حالی که از حریف ترکمنستانی ۵ بر ۳ عقب بود با هانسوکو شدن رقیب برنده تاتامی شد و در دیدار رده بندی ۶ بر ۴ مقابل حریف ژاپنی شکست خورد و به مدال نرسید.

 

نظر شما