شناسهٔ خبر: 34198984 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدئو) استندآپ کمدی جنجالی علیرضا خمسه در کانادا

خمسه در این برنامه که با عنوان «خمسه شو» در کشور کانادا اجرا شده، می‌گوید: «این قدر هوا خوبه که روی خلق‌وخوی مردم هم تأثیر گذاشته. روز اولی که رسیده بودم، به جای تهران که همه عصبی‌ان و به هم فحش میدن،

صاحب‌خبر -
به تازگی ویدئویی کوتاه از اجرای استندآپ کمدی علیرضا خمسه در فضای مجازی منتشر شده که انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.
 
<div id="video-display-embed-code_526505"> <script src="https://fararu.com/fa/news/play/embed/406324/526505?width=600&height=340" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>
 
خمسه در این برنامه که با عنوان «خمسه شو» در کشور کانادا اجرا شده، می‌گوید: «این قدر هوا خوبه که روی خلق‌وخوی مردم هم تأثیر گذاشته. روز اولی که رسیده بودم، به جای تهران که همه عصبی‌ان و به هم فحش میدن، [این جا می‌گفتند]صبح بخیر، روز خوبی داشته باشید، سلام و... دقت کردم دیدم سگ‌هاشون هم همین جورن. وقتی رسیدم، رسما یه سگ به من گفت: هلو، گود مورنینگ!» و صدای سگ درمی‌آورد.

او بعد این طور ادامه می‌دهد که سگ‌های ایرانی پاچه می‌گیرند، کلاغ‌ها هم به جای آن که «قارقار» کنند، «قِرقِر» می‌کنند و بر سر مردم، خراب‌کاری می‌کنند.

نظر شما