شناسهٔ خبر: 34198857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حزب ندا برگزار می‌کند

نشست‌های تخصصی با موضوع چالش‌های اساسی کشور

71511

نشست‌های تخصصی با موضوع‌های چالش‌های اساسی کشور از نیمه مرداد ماه در دفتر مرکزی و شعب و حوزه های استانی حزب ندای ایرانیان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان به ریاست مجید فراهانی برگزار شد.

در این جلسه معاونین دبیرکل گزارشی از روند فعالیت ارکان به شورای مرکزی ارائه دادند و اعضا نظرات و دیدگاه های خود در مورد اقدامات صورت گرفته را بیان کردند.

سیدمحمدصادق خرازی دبیرکل حزب در این جلسه با تاکید بر اهمیت خلاقیت و تلاش در زمینه فعالیت حزبی، از بهبود روندها در ارکان حزب تقدیر کرد، اما آن را کافی ندانست و بر لزوم ایجاد راهکارهایی برای ارتباط موثرتر با بدنه جامعه تاکید کرد.

در این جلسه به پیشنهاد مجید فراهانی و تایید اعضای شورای مرکزی، مقرر شد معاونین دبیرکل برنامه ای جهت برگزاری نشست های تخصصی با موضوع‌های چالش های اساسی کشور در جلسه آینده ارائه کنند تا این نشست ها از نیمه مرداد ماه در دفتر مرکزی حزب و شعب و حوزه های استانی برگزار شود.

در ادامه جلسه، محمد امین شعبانیان مسئول ستاد کنگره پنجم گزارشی از فعالیت های این ستاد مبنی بر انتخاب محل و تعیین زمان مناسب برای برگزاری پنجمین کنگره حزب را به اطلاع شورای مرکزی رساند.

سهراب قنبری عضو شورای مرکزی با تاکید بر اینکه ندا به عنوان حزبی اجتماعی باید در شرایط سخت همراهی کاملی با جامعه داشته باشد بر لزوم برگزاری کنگره با هزینه پایین تاکید کرد.

علی بختیاری نایب رئیس شورای مرکزی نزدیک کردن زمان برگزاری کنگره به انتخابات مجلس را مناسب ندانست و گفت: شور و شوق حاصل از ثبت نام ها سبب می شود که سیلی از خواسته ها و انتظارات در زمینه متفاوت به سوی حزب روانه شود که با توجه به محدودیت های موجود در صورت عدم تحقق این انتظارات ناامیدی و سرخوردگی در بدنه حزب به وجود می آورد.

در پایان مقرر شد مسئول ستاد کنگره گزارش نهایی خود در این زمینه را در جلسه بعدی شورای مرکزی جهت تصمیم نهایی به این شورا ارائه کند.

انتهای پیام

نظر شما