شناسهٔ خبر: 34198727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

سوژه

شاهزاده سعودی، ملی پوش ایرانی را اخراج می‌کند؟

حضور ترکی آل الشیخ در گرانادا و یا آمیان هم باعث خواهد شد تا آن‌ها به کلی متحول شوند و خرید‌های بزرگی انجام دهد و در این میان شاید خصومت سعودی ها با بازیکنان تیم ملی ایران دامن قدوس را هم بگیرد

صاحب‌خبر -

رئیس سابق شورای ورزش عربستان در آستانه خرید باشگاه آمیان فرانسه است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از یورو اسپورت، ترکی آل الشیخ چهره‌ای شناخته شده در فوتبال عربستان و آسیا است و مدیریت در پست‌های مختلفی را برعهده داشته است. این شاهزاده عربستانی به دنبال خرید یک باشگاه اروپایی است و می‌خواهد نخستین عربستانی باشد که مالکیت یک باشگاه اروپایی را برعهده دارد.

یورو اسپورت نوشت که ترکی آل الشیخ می‌خواهد از بین دو باشگاه آمیان فرانسه و گرانادا یکی را خریداری کند.

Related image

تجربه حضور شیخ نشینان عرب در تیم‌های اروپایی نشان داده که اعراب با تزریق زیاد سرمایه باشگاه‌ها را متحول می‌کنند. پاری سن ژرمن و منچسترسیتی نمونه بارز چنین تیم‌های هستند تا جایی که آن‌ها با مالکان اماراتی و قطری خود از متمول‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال جهان هستند و عنوان‌های زیادی هم به دست آورده‌اند.

حضور ترکی آل الشیخ در گرانادا و یا آمیان هم باعث خواهد شد تا آن‌ها به کلی متحول شوند و خرید‌های بزرگی انجام دهد و در این میان شاید خصومت سعودی ها با بازیکنان تیم ملی ایران دامن قدوس را هم بگیرد. سامان قدوس بازیکن تیم ملی فوتبال ایران فصل قبل در آمیان عملکرد خوبی از خود نشان داد و با این تیم فرانسوی قرارداد دارد.

نظر شما