شناسهٔ خبر: 34192591 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به میزبانی اصفهان؛

درخشش بانوان کردستانی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور

تیم وزنه برداری بانوان استان کردستان که در دومین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی رده های سنی جوانان و بزرگسالان بانوان کشور حضور یافته بود با کسب شش نشان طلا، شش نقره و یک برنز جایگاه دوم تیمی رده سنی جوانان ارکسب کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، دومین دوره رقابت های وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور از روز سه‌شنبه25 تیرماه به میزبانی اصفهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که در 10 وزن و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار ‌شد 85 وزنه‌بردار در رده سنی جوانان و 96 وزنه‌بردار نیز در رده سنی بزرگسالان به نمایندگی از 27 استان کشور حضور داشتند و به مدت چهار روز رقابت های خود را به نمایش گذاشتند.
تیم وزنه برداری استان کردستان با ده ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست شش نشان طلا، هفت نقره و یک مدال برنز را بدست آورد.
در دسته 55 کیلوگرم این مسابقات شینا امامی وزنه بردار خوش آتیه کردستانی در حرکت یک ضرب، دوضرب و در مجموع با 120 کیلوگرم در رده سنی جوانان سه نشان زرین طلا را از آن خود کرد و قهرمان شد و در در رده سنی بزرگسالان همین دسته امانی با مهار وزنه های 55 و 65 کیلوگرمی و در مجموع با 120 کیلوگرم جایگاه دوم و سه نشان نقره را به خود اختصاص داد.
در نتایج دسته 59 کیلوگرم آتوسا باجلانی دیگر نماینده کردستانی در حرکت یکضرب رده سنی بزرگسالان با مهار وزنه 58 کیلوگرم به مدال برنز رسید.
همچنین در رقابت های دسته 71 کیلوگرم الناز باجلانی بانوی صاحب عنوان کردستانی توانست با غلبه بر وزنه های ۷۵ کیلوگرم یکضرب و ۹۵ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۷۰ کیلوگرم سه مدال ارزشمند طلای رده سنی جوانان را با اقتدار تصاحب کند و در رده سنی بزرگسالان نیز سه نشان نقره را کسب کرد.
در نتایج تیمی رده سنی جوانان کرمانشاه مقام اول را بدست آورد، کردستان دوم شد و تیم اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت و در رده سنی بزرگسالان نیز تیم های لرستان، اصفهان و تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و تیم کردستان در جایگاه چهارم قرار گرفت.
شایان ذکر است، تیم کردستان با سرپرستی فریبا منصوری نیا و مربیگری سعیده عبدالملکی، میدیا کمری و پروین کرمی در این مسابقات حضور پیدا کرد.
دومین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی رده های سنی جوانان و بزرگسالان کشور طی روزهای 25 لغایت 28 تیرماه و به میزبانی اصفهان برگزار شد.

نظر شما