شناسهٔ خبر: 34188583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رفیق بن سلمان به دنبال خرید باشگاه فوتبال در اروپا

صاحب‌خبر -

رسانه های سعودی روز جمعه گزارش دادند که "ترکی آل شیخ" که از آن به یار غار "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی یاد می شود، در آستانه خرید یکی از باشگاه های فوتبال اسپانیا و فرانسه است.

به گزارش ایرنا، روزنامه "الریاضیه" (ورزشی) سعودی در مطلبی جمعه شب نوشت، آل شیخ که همزمان رئیس سازمان تازه تأسیس "سازمان کل سرگرمی و تفریح"، رئیس کمیته ملی المپیک عربستان و نیز مشاور دیوان سلطنتی سعودی است، می خواهد به عنوان نخستین عربستانی، نام خود را به عنوان مالک یک باشگاه فوتبال در اروپا ثبت کند.

به گزارش این روزنامه، آل شیخ بدنبال آن است که مالکیت ۱۰۰ درصد باشگاه "گرانادا"اسپانیا یا باشگاه دسته اولی "آمیان" فرانسه را صاحب شود.

الریاضیه نوشت: مذاکره درخصوص ارزش مالی این دو باشگاه با آل شیخ تمام شده است و تنها برخی از بندها برای توافق نهایی باقی مانده است.

آل شیخ تابستان سال گذشته میلادی نیز باشگاه "اسیوطی" در لیگ برتر مصر را خرید و نام آن را به "پیرامیدز" (الاهرام) تغییر داد.

رئیس سازمان کل سرگرمی و تفریح سعودی اوایل ماه جاری میلادی (هفتم ژوئیه / ۱۶ تیرماه) مالکیت این باشگاه را به "سالم الشامسی" اماراتی که پیشتر سمت معاونت باشگاه را برعهده داشت، واگذار کرده است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما