شناسهٔ خبر: 34188498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انقلاب اسلامی پایگاه بسیار محکم مردمی است

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه گفت: دشمنان قسم‌خورده این نظام الهی، انواع توطئه‌ها را در طول عمر پر پرکت انقلاب برای مقابله با ملت ایران به کار گرفتند، غافل از اینکه این انقلاب دارای ریشه‌ای دینی و پایگاه بسیار محکم مردمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد  شهید کرمانشاه باگرامی داشت

روز 26 مرداد، آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی عنوان کرد وگفت: 26 مرداد روزی است که اقتدار، صلابت و بزرگی ملت ایران به دنیا ثابت شد.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: دشمنان قسم‌خورده این نظام الهی، انواع توطئه‌ها را در طول عمر پر پرکت انقلاب برای مقابله با ملت ایران به کار گرفتند، غافل از اینکه این انقلاب دارای ریشه‌ای دینی و پایگاه بسیار محکم مردمی است و لذا هیچ‌گاه از اهداف و آرمان‌های نظام دست نخواهند کشید.

حجت‌الاسلام عسگری ادامه داد: در 26 مرداد مردان بزرگی به میهن بازگشتند که سفیران واقعی این انقلاب در دوران اسارت بودند و حال ما وظیفه‌داریم رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان را زنده نگه‌داشته و گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم از سوی رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رویکرد این بیانیه مهم امیدبخشی به مردم، جوان‌گرایی و نشان دادن عملکرد مطلوب نظام در طول این 40 سال بوده است و بنیاد شهید نیز به‌نوبه خود بحمدالله این توان و ظرفیت را در خود می‌بیند که به منویات رهبری معظم انقلاب در این خصوص لبیک بگوید.

وی در ادامه لزوم بزرگداشت هرچه بهتر 26 مرداد را به‌عنوان یک روز تاریخی خواستار شد.

خسرو شهیدی معاون فرهنگی بنیاد استان کرمانشاه گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی مرکز، برنامه‌های متعددی همچون، تجلیل از آزادگان استان در قالب طرح سپاس، ایجاد پایگاه‌های سلامت توسط هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی، سخنرانی پیام‌آوران ایثار در مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان، مصاحبه مدیرکل بنیاد استان با رسانه‌ها، انجام تبلیغات محیطی، جشن ورود آزادگان، برگزاری مراسم ویژه حماسه آزادسازی پاوه برای این روز بزرگ در نظر گرفته‌شده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

سالروز بازگشت آزادگان  روزی است که اقتدار، صلابت و بزرگی ملت ایران به دنیا ثابت شد

برچسب‌ها:

نظر شما