شناسهٔ خبر: 34188395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

ترافیک فوق سنگین در ورودی شرقی تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون ترافیک فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در محور قدیم جاجرود، گیلاوند، آزادراه تهران - پردیس و شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه وجود دارد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش محبی در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است، اما عبور وسایل نقلیه از شهرهای عبوری این محور مانند بومهن، آزادراه تهران - پردیس، رودهن و جاجرود فوق سنگین و تقریباً قفل شده است.

وی گفت: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است، اما در منطقه فیروزکوه، گیلاوند و همچنین در کمربندی شهر بومهن ترافیک فوق سنگین و با پس زدگی همراه است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم است و به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها در این محور گره ترافیکی وجود ندارد.

محبی افزود: هموطنان در چنین شرایطی با صبر، شکیبایی و آرامش مسیر را طی کرده و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنان ما رقم بزنند.

وی اضافه کرد: متأسفانه هموطنان در ساعات پایانی تعطیلات اقدام به بازگشت از مسافرت می‌کنند که این باعث بروز گره‌های سنگین ترافیکی و قفل شدن محورها می‌شود و این به دلیل عدم گنجایش عبور این تعداد خودرو از این محورها است، بنابراین هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر و کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها، اقدام به آغاز سفر کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما