شناسهٔ خبر: 34188080 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 عراقچي: پهپادي از دست نداده‌ايم

معاون سياسي وزير امور خارجه به ادعاي ترامپ مبني بر ساقط کردن پهپاد ايراني واکنش نشان داد و گفت: ما پهپادي را از دست نداده‌ايم.به گزارش ايرنا، رييس جمهوري آمريکا مدعي شد که ناو آمريکايي يک پهپاد ايراني که به آن نزديک شده را ساقط کرده است.

سيد عباس عراقچي در واکنش به اين ادعا در صفحه توئيتر شخصي خود نوشت: ما هيچ پهپادي را نه در تنگه هرمز و نه در هيچ جاي ديگر از دست نداده ايم. نگرانيم که ناو هواپيمابر باکسر پهپاد آمريکايي را به اشتباه ساقط کرده باشند!

دماي بالاي 40 درجه براي نيمي از کشور

امير سرکرده در مصاحبه با صدا و سيما، گفت: استقرار هواي بسيار گرم همچنان در چند روز آينده ادامه خواهد داشت و البته در برخي نواحي جنوب شرقي و سواحل درياي خزر شاهد بارش‌هاي بسيار خفيف و پراکنده خواهيم بود.کارشناس هواشناسي افزود: در نواحي شرقي و در شمال سيستان و بلوچستان در شهرستان‌هاي زابل، زهک و هيرمند وزش باد 120 روزه موجب افزايش گرد و خاک و کاهش کيفيت ديد مي‌شود.

ادعاي پمپئو درباره تحريم‌هاي جديد آمريکا عليه ايران

پمپئو به تحريمهاي جديد آمريکا عليه ايران واکنش نشان داد

گزارش ايلنا، مايک پمپئو با انتشار پيامي در توئيتر در مورد تحريم‌هاي جديد آمريکا عليه ايران نوشت: به عنوان بخشي از فشار حداکثري آمريکا عليه ايران، آمريکا مجموعه‌اي از افراد و شرکت‌ها که در فراهم کردن مواد لازم براي برنامه‌ هسته‌اي ايران سهيم بودند را تحريم کرده است.

وي مدعي شد: بزرگ‌ترين حامي تروريسم در جهان نبايد به غني‌سازي اورانيوم بپردازد.

روسيه: اينستکس نياز تهران را برآورده نخواهد کرد

مقامات روسي همکاري اين کشور در کانال مالي اينستکس را محتمل دانستند و افزودند اينستکس براي پاسخگويي به نيازهاي ايران کافي نيست.به گزارش آنا از اسپوتنيک، ديميتري پسکوف درباره احتمال عضويت روسيه در کانال مالي مشترک ميان اروپا و ايران اعلام کرد: ممکن است شرکت‌هاي روسي نيز از اينستکس استفاده کنند.وي احتمال استفاده از سازوکار کانال مالي ايران و اروپا را محتمل دانست و افزود: در حال حاضر براي تجارت با ايران مشکلي نداريم.

عقب‌نشيني آمريکا از تهديد ترکيه: بدون اف 35 به همکاري با ترکيه ادامه مي‌دهيم

کاخ سفيد در بيانيه‌اي اعلام کرد: آمريکا همکاري نظامي با ترکيه را ادامه مي‌دهد اما براي اين کشور هواپيماي پيشرفته اف 35 را ارسال نخواهد کرد.به گزارش آنا از آناتولي، کاخ سفيد در بيانيه‌اي اعلام کرد: آمريکا همکاري نظامي با ترکيه را ادامه مي‌دهد اما براي اين کشور هواپيماي شکاري اف 35 را ارسال نخواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما