شناسهٔ خبر: 34186122 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مایوس کردن مردم آب به آسیاب دشمن ریختن است

امام جمعه موقت نجف آباد گفت: افرادی که با حرف‌ ها، تحلیل‌ها و رفتارشان می‌خواهند مردم را ناامید کنند آب به آسیاب دشمن

صاحب‌خبر -
امام جمعه موقت نجف آباد گفت: افرادی که با حرف‌ ها، تحلیل‌ها و رفتارشان می‌خواهند مردم را ناامید کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در نجف آباد، حجت الاسلام حیدر ایوبی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته نجف آباد به سالگرد برپایی نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: توصیه و دعوت به تقوا رکن اصلی نماز جمعه است. مصادیق، نمونه‌ها و نمادهای تقوا در جامعه، باید برای مردم تبیین شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای راهبردی دشمن این است که مردم ما را از نظام اسلامی و تداوم انقلاب ناامید کند و در دنیا وانمود کند که نظام دینی که بر پایه قرآن، وحی و تشیع است، ناکارآمد است. در حالیکه تشیع پرچمدار مبارزه با ظلم و فساد است.
امام جمعه موقت نجف آباد افزود: دشمنان با تمام امکانات و با استفاده از رسانه های خود سعی دارند که مردم را مایوس و ناامید کنند. در این بین افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته با حرف ها، تحلیل ها و رفتار خود موجی از ناامیدی را به وجود می آورند. اینها آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
حجت الاسلام ایوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها، فشارها و توطئه ها پابرجا بوده و انشاءالله پا برجا خواهد ماند. 
وی با اشاره به توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیسی ها در تنگه جبل الطارق، اظهار کرد: انگلیس در این مورد مرتکب اشتباه بزرگی شد و می بینیم که حالا به وحشت افتاده است. مقام معظم رهبری هم در واکنشی مقتدرانه گفت این اقدام آنها حتما جبران می شود.

انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما