شناسهٔ خبر: 34186012 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

استودیوی سازنده‌ی Crackdown 3 در حال کار برروی چند بازی معرفی نشده است

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

استودیوی سومو دیجیتال (Sumo Digital)، سازنده‌ی بازی Crackdown 3 اعلام کرده است که این استودیو با همکاری شرکت توکی گیمز (۲K Games) در حال کار برروی چند بازی معرفی نشده است. در حالی که تا به حال اطلاعاتی از این عناوین منتشر نشده، اما این استودیو اعلام کرد که روند توسعه‌ی این بازی‌ها در استودیوهای شفیلد و رد کایت گیمز (Red Kite Games) که جزو زیر مجموعه‌های سومو دیجیتال هستند، انجام می‌شود.

آقای گری دان (Gary Dunn)، مدیر اجرایی استودیوی سومو دیجیتال در مورد این پروژه‌ها توضیح کوتاهی ارائه داد:

ما بسیار خوشحال هستیم که در این پروژه‌ها با توکی گیمز همکاری می‌کنیم و به دنبال این هستیم که در آینده جزئیات و اطلاعات بیشتری از آن‌ها را به اشتراک بگذاریم.

بر اساس آگهی استخدام منتشر شده، این استودیو به دنبال یک کارگردان فنی است که سابقه‌ی کار برروی موتور گرافیکی Unreal Engine 4 را داشته باشد. آخرین ساخته‌ی این استودیو نیز با همین موتور گرافیکی توسعه یافته بود. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این عناوین منتشر شود.

بازی Crackdown 3 هم‌اکنون برای کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی را از طریق وب‌سایت گیمفا با عنوان شروع نه چندان مقتدرانه مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ | نقد و بررسی بازی Crackdown 3 مطالعه بفرمایید.

نظر شما