شناسهٔ خبر: 34185567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اسامی بازیکنان یوونتوس برای تور تابستانی پیش فصل منتشر شد؛ غیبت رمزی و داگلاس کاستا

علیرضا نجاتی

یوونتوس برای تور تابستانی خود چند غایب سرشناس دارد و البته چند بازیکن از تیم زیر 23 سال، تیم اصلی یوونتوس را همراهی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یوونتوس در تور تابستانی خود ابتدا در آسیا، برابر اینتر و تاتنهام دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد و سپس در ادامه تور خود، در سوئد برابر اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت. اسامی بازیکنان یوونتوس برای شرکت در تور تابستانی از سوی مائوریتزیو ساری اعلام شد که در این لیست، چند مهره موثر بنا به دلایلی غایب هستند.

 به گزارش وب سایت یوونتوس، لیست بیانکونری برای تور پیش فصل 20-2019 به شرح زیر است:

دروازه بانان شزنی، بوفون، پینزولیو، لوریا
مدافعان ده لیخت، بونوچی، روگانی، دمیرال، کانسلو، دی شیلیو، دی پاردو، کوکولو، برائوتو
هافبک‌ها پیانیچ، رابیو، امره جان، ماتویدی، کاستانوس، توره، موراتوره، ماتیوس پریرا
مهاجمان کریستیانو رونالدو، مانژوکیچ، برناردسکی، هیگواین*، فردریکسن، ماویدیدی

در خط دفاعی، کیه لینی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. الکس ساندرو و لوکا پلگرینی به خاطر حضور در تورنمنت‌های بین المللی، به استراحت خواهند پرداخت.

در خط هافبک، آرون رمزی جهت آماده‌سازی بیشتر و بهبودی کامل از مصدومیت خود، در تورین به تمرینات اختصاصی خواهد پرداخت. رودریگو بنتانکور به خاطر حضور در کوپا آمریکا، به استراحت می‌پردازد و سامی خدیرا نیز به دلیل مصدومیت قادر به تمرین نیست.

در خط حمله، پائولو دیبالا، خوان کوادرادو و مویزه کین به دلیل حضور در تورنمنت‌های بین المللی استراحت می‌کنند و داگلاس کاستا جهت آماده‌سازی بیشتر در تورین به تمرین خواهد پرداخت. مارکو پیاتسا نیز به دلیل مصدومیت، قادر به تمرین نیست.

* از نکات جالب این لیست، اختصاص شماره 21 به گونزالو هیگواین بود. این درحالی است که پیش‌تر شماره 9 یوونتوس متعلق به هیگواین بود و در حال حاضر، پیراهن شماره 9 خالی است.

نظر شما