شناسهٔ خبر: 34185298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین:

سازمان منافقین به دنبال دلبری از رژیم صهیونیستی است

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین گفت: سازمان منافقین غرب را مخاطب خود می‌دانند و سعی می‌کنند تا دل رژیم صهیونیستی را به دست آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، ابراهیم خدابنده ظهر امروز در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد، درباره سازمان منافقین و شیوه جداشدن از آن اظهار کرد: وقتی در سوریه دستگیر شدم، گمان می‌کردم که با شکنجه‌های سخت مواجه می‌شوم؛ بنابراین به بازجو گفتم که با پوست و خونم از سازمان دفاع خواهم کرد و حسرت اطلاعات را به دل نظام خواهم گذاشت.

وی افزود: بازجو در ابتدا پرسید، شام خوردی؟ و من نیز پاسخ دادم در هواپیما چگونه شام بخوریم که او رفت  و شامی آماده کرد و تا اذان صبح به صحبت پرداختیم.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین تصریح کرد: برادر من مترجم مسعود رجوی بود و کتاب‌هایی را که آمریکایی‌ها برای او می‌فرستادند را می‌خواند و ترجمه می‌کرد.

وی با بیان اینکه رجوی آنچه از این کتاب‌ها می‌آموخت را مستقیماً اجرا می‌کرد، ادامه داد:  برادرم کتاب‌ها را ترجمه و مسعود رجوی آنها را اجرا می‌کرد.

خدابنده با بیان اینکه برادرم در نخستین فرصت از سازمان جدا شد، خاطرنشان کرد:  من هم که چند سال ایران نبودم، متوجه بودم که مسعود رجوی ذهن من را کنترل می‌کند، به‌طوری که رجوی، بنی‌صدر را با ترس از شهید بهشتی به سمت خود جذب کرد.

وی با بیان اینکه من بند 209 بودم و می‌توانم بگویم که جایی نیست که دنیا آن را تصور می‌کند، گفت: وقتی بازجویی می‌شدم، متوجه شدم که اطلاعات به اندازه کافی داشتند و همه چیز سازمان را می‌دانستند.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه نظام کاملاً بر منافقین مسلط است، اظهار کرد:  انجمن نجات حدود 700 نفر هستند که از عفو استفاده کرده و به کشور بازمی‌گردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی ما کمبود دشمن ندارد، درباره تأمین منابع مالی سازمان منافقین  افزود: در انگلستان یک سازمان برای کمک به یتیمان ایران ایجاد شد که هیچ فردی نمی‌دانست برای منافقین است.

خدابنده تصریح کرد: عربستان هم به اندازه‌ای طلا به رجوی داد که با هواپیما امکان حمل آن نبود و مدت‌ها با فروش آن در بازارهای مختلف هزینه‌های سازمان را تأمین می‌کردیم.

وی با بیان اینکه فرار از اشرف کار چندان سختی نبود؛ اما بندهای ذهنی اجازه فرار را نمی‌داد، ادامه داد: فرقه‌هایی مانند منافقین همواره به‌دنبال جذب افراد هستند، به‌ویژه جوانان نخبه‌ای که احساس می‌کنند امکان تصدی پست را دارند و از هر فرصتی برای این کار استفاده می‌کنند.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین خاطرنشان کرد:  سازمان منافقین غرب را مخاطب خود می‌دانند و سعی می‌کنند تا دل رژیم صهیونیستی را به دست آورند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلام بالغ شده است، چون بلایی نبوده که به سر جمهوری اسلامی نیاورده باشند، خاطرنشان کرد: مستقل‌ترین کشور دنیا جمهوری اسلامی است و به همین دلیل است که آمریکا با آن رویارویی می‌کند.

خدابنده با یادآوری اینکه سازمان افراد کم‌تجربه را  به کار می‌گرفت و خود را به‌عنوان مسلمان و انقلابی نشان می‌داد، گفت: سازمان با سرکوب روانی کار را پیش می‌برد، کسی را متقاعد نمی‌کنند و به افراد القا می‌کنند که آنها به درد نمی‌خورد و فقط رهبرشان آدم است.

وی با تأکید بر اینکه غرب منافعش در این است که کشورها وابسته به آمریکا باشند، اظهار کرد: آمریکا در موضعی است که 100 سال زور گفته و مایل است که  همچنان زور بگوید؛  اما 22 بهمن 57 اتفاقی افتاد  که چرت آن را بر هم زده؛ بنابراین می‌خواهد هرچه زودتر جمهوری اسلامی را تعیین تکلیف کند.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه برای نخستین بار پرچم دست شیعه افتاده تا آمریکا را عقب بگذارد، افزود: ترامپ از موضع ضعف صحبت می‌کند و مقهور ایستادگی ایران شده است.

وی تصریح کرد: غرب از موشک‌ها نمی‌ترسد؛ بلکه از نیروی قدس می‌ترسد که از نیروهای غیرایرانی هم برخوردار است و همه جا حضور دارد.

خدابنده با بیان اینکه هیچ‌وقت اروپا و آمریکا در تضاد نبوده‌اند، ادامه داد: تضادی که امروز پیش آمده  به خاطر ایستادگی ایران است.

وی با بیان اینکه در ترکیه از کودتای آمریکایی جلوگیری شد، خاطرنشان کرد:  آمریکا به بشار هم وعده داد و گفت که ایران را رها کند؛ اما او به وصیت پدرش عمل کرد و الان پایدار است.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی لبنان را به طور کامل کنار گذاشته است، گفت: ایران فقط موشک نیست؛ بلکه ایدئولوژی است که در پیش می‌رود و علم استقلال را بلند کرده است.

وی درباره رجوی اظهار کرد: رجوی یک‌بار گفته بود که یکی از افرادم من را می‌کشد و مشخص نیست امروز کجای عربستان پنهانش کرده‌اند.

خدابنده افزود: امروز وضعیتی که منافقین پیدا کرد‌ه‌اند، این است که مسعود رجوی باید زنده باشد و تحقیر شود.

وی با بیان اینکه رجوی برای مرحوم رفسنجانی در سال 88 که گمان می‌کرد با رهبری زاویه دارد، نامه نوشت، تصریح کرد: اما هاشمی باهوش بود و نامه نوشت تو باید بیایی و پاسخ جنایت‌هایت را بدهی.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه رجوی از میرحسین حمایت می‌کرد و انتظار داشت که بازخورد بگیرد، ادامه داد: رجوی افراد را تست می‌کرد که ببیند که طرف چه‌مقدار آمادگی فریب‌خوردن دارند.

خدابنده خاطرنشان کرد: عقاید متفاوت در جمهوری اسلامی پذیرفته می‌شود و می‌بینید که رهبری نظرات دیگران را می‌پذیرند.

وی گفت: جمهوری اسلامی نه عیوب دموکراسی را دارد و نه عیوت دیکاتوری و به همین دلیل است که می‌تواند مقابل آمریکا بیایستد.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین درباره اظهارنظر برخی از زنان جداشده از سازمان نیز اظهار کرد: یک اصل در سازمان وجود دارد که اجازه فرار به زنان داده نشود، حتی رجوی می‌گفت برای جلوگیری از فرار زنان 100 نفر هم کشته شوند، ارزش دارد.

خدابنده با بیان اینکه رجوی اعلام کرد که همه زنان در عقد او هستند، افزود: ما فکر می‌کردیم که یک ایدئولوژی است؛ اما واقعی بود و رقص رهایی شروع شد.

وی تصریح کرد: سازمان در این باره موضعی اعلام  نکرده است و رجوی هم معتقد است که هدف وسیله را جبران می‌کند و همه چیز مجاز است تا او به قدرت برسد.

خدابنده با بیان اینکه رسانه‌های دموکرات آمریکایی بسیاری از توطئه‌های منافقین را رو کردند، ادامه داد: 200 نفر از افراد جداشده سازمان در تیرانا زندگی می‌کنند و برای برخی از افراد، اشرف دوباره ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: رابطه منافقین با جمهوری اسلامی مانند مگسی است که انسان را اذیت‌هایی می‌کند؛ اما کاری از پیش نمی‌برد.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین گفت: مردم آلبانی از ایستادگی ایران مقابل آمریکا، خوشحال می‌شوند و حتی این خوشحالی در مردم انگلیس نیز مشاهده می‌شود؛ اما دولت‌هایشان وابسته است.

وی با تأکید بر اینکه زمان شاه ایران عبارت بود از تهران، بالاتر از خیابان انقلاب، اظهار کرد: شاه مجبور می‌شد که اسقاطی‌های آمریکا و انگلیس را بخرد؛ اما امروز ایران خودش تولید می‌کند و مجبور نیست بخرد.

خدابنده با بیان اینکه ما  چون در آب استقلال شنا می‌کنیم، متوجه نیستیم که چه نعمتی داریم، افزود:  امروز در ایران زنان آزادتر از دوران شاه هستند و  اختیارات و امنیت بیشتری دارند و دشمنان می‌خواهند که امنیت ما را از بین ببرند تا ایران نیز  سوریه و یمن شود.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی ایران اسلامی جوانان هستند، تصریح کرد: امروز در دنیا مسائل در حال تغییر است و پرچم آن به دست نیرویی است که تاکنون در عرصه نبوده است؛ بنابراین  این ارزش‌ها را باید با دل و جان حفظ کرد؛ چراکه داشتن آنان باعث می‌شود که آمریکا نتواند کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام/4103/4062/

نظر شما