شناسهٔ خبر: 34184748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انگلیس در جهت منافع آمریکا گام برمی‌دارد

امام جمعه موقت دزفول گفت: انگلیس خبیث با توقیف نفتکش ایران در جهت منافع امریکا گام برمی دارد و به همراه سایر کشورهای اروپایی نیز برای حفظ برجام کاری نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی امام جمعه موقت دزفول، در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول، با اشاره به توقیف نفتکش ایران توسط انگلیس، اظهار‌کرد: انگلیس در جهت منافع آمریکا گام برمی‌دارد؛ آمریکا از برجام خارج شد و علاوه بر آن تحریم های دیگری را هم وضع کرد و ملت ما را در شدیدترین فشارها قرار داد اروپایی‌ها هیچ کاری نکردند.

بیگدلی افزود: مسؤولین بدانند مردم ما زیر بار ذلت نمی روند و به خاطر برخی وعده های واهی سرمایه‌های بزرگ خودشان را چوب حراج نخواهند زد.

وی با اشاره به توقیف نفتکش ایران توسط نیروی دریایی انگلیس، گفت: انگلیس روباه پیر آمد و تحرکی در جهت منافع آمریکا انجام داد، که به نوعی دزدی دریایی محسوب می‌شود. مسؤولینی که متصدی کار هستند این مهم را بدانند و مقاومت کنند ، مردم ما از شما مسؤولین انتظار دارند از این سیاستی که اکنون در پیش گرفته اید، یک قدم به عقب ننشینید.

وی گفت: شبکه های مجازی و فضای مجازی یک فرصت است که باید از آن استفاده کرد، بی‌برنامگی یکی از آفاتی است که به جان بشر افتاده است.

امام جمعه موقت دزفول گفت: فضای مجازی نعمتی کم نظیر است که می‌توان از آن بهترین استفاده را کرد،  تهدیداتی هم وجود دارد گسترش بی بند و باری و هرزگی ، اشاعه دروغ و شایعه سلب قدرت تحلیل و تفکرو ... از جمله مواردی است که در استفاده از این فضا باید مورد توجه قررار بگیرد.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: اتلاف وقت و دور ماندن از دنیای واقعی که بهترین سرمایه ها هستند و طلا هم به پای آن نخواهد رسید، متأسفانه به هدر می‌رود، بهترین فرصت‌ها در پرتو استفاده را از این فضا از دست می رود.
انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما