شناسهٔ خبر: 34184665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ابهر:

روند کاهش اجرای تعهدات ایران قطعاً ادامه خواهد یافت

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: روند کاهش اجرای تعهدات ایران قطعاً ادامه خواهد یافت و توفیقات ملت و نظام جمهوری اسلامی در مقابل چشمان حسرت‌زده غربی‌ها روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز ابهر به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به «ضرورت سلوک و رفتار مردمی ائمه جمعه»، نماز جمعه را امری بسیار مهم، «تأمین کننده نیاز جامعه به ذکر و اجتماع و همدلی» و «زمینه‌ساز استقرار گفتمان‌های عالی و بصیرت‌بخش» خواندند.

امام جمعه ابهر با انتقاد شدید از رفتار طلبکارانه اروپایی‌ها و عمل نکردن آنها به ۱۱ تعهد بر جامی شأن، تأکید کرد: روند کاهش اجرای تعهدات ایران قطعاً ادامه خواهد یافت و توفیقات ملت و نظام جمهوری اسلامی در مقابل چشمان حسرت‌زده غربی‌ها روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

رحیمی یکی دیگر از محورهای مهم بیانات مقام معظم رهبری خطاب به ائمه جمعه سراسر کشور، حمایت از جهت‌گیری‌ها و جریان‌های انقلابی ضمن روی خوش نشان دادن به همه جریان‌ها بود که به عنوان یک وظیفه برای ائمه جمعه مورد تاکید قرار گرفت.

وی در ادامه همچنین گفت: سخنان بسیار سودمند و انقلابی ریاست محترم قوه قضائیه و فرماندهی محترم سپاه پاسداران سردار سلامی و فرماندهی محترم نیروی انتظامی سردار اشتری در همایش ائمه جمعه مبنی بر ایستادگی در مقابل دشمنان خارجی و مفسدان داخلی بسیار امید بخش بود.

امام جمعه ابهر از آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خبر داد و افزود: خواهران برای دوره‌های روزانه با شرایط سنی ۳۰ سال و برای دوره‌های پاره وقت بدون محدودیت سنی می‌توانند نام‌نویسی کنند.

رحیمی افزود: در پی تحرکات ضد امنیتی گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب در شمال غرب کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارشنبه گذشته (۱۹ تیرماه ۹۸) محل استقرار، مقرهای عملیاتی و آموزشی این گروهک‌ها در اقلیم کردستان را مورد حمله موشکی، پهبادی و توپخانه‌ای خود قرار داد، تا بار دیگر به همه دشمنان جمهوری اسلامی نشان دهند که امنیت برای حافظان امنیت ایران خط قرمز بوده و اجازه هیچ گونه تعرضی را به هیچکس نخواهند داد.

نظر شما