شناسهٔ خبر: 34184655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه ایرانشهر: عناصر مومن و انقلابی جواب انگیس را می‌دهند

امام جمعه ایرانشهر گفت: نیرو‌های انقلابی و مومن پاسخ انگلیس در اقدام غیرقانونی توقیف نفتکش ایران را خواهند داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه ایرانشهر با بیان اینکه توقیف نفتکش ایرانی در جبل‌الطارق توسط دزدان دریایی انگلیس محکوم است،  گفت: عناصر مومن و انقلابی در مقابل این اقدام انگلیس سکوت نکردهو پاسخ قاطعی به آن خواهند داد.

وی افزود: اقدام اخیر انگلیسی‌ها در توقیف نفتکش ایرانی دلیلی بر اثبات خباثت آنان است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها از این کلمه درباره آن‌ها استفاده کرده‌اند.

امام جمعه ایرانشهر گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همانطور که در آسمان کشورمان پهپاد آمریکا را سرنگون کردند در دریا هم به متجاوزان پاسخ کوبنده می‌دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز از توان نظامی بالایی برخوردار است اظهار داشت: استکبار جهانی اگر احساس کند در ما ضعفی وجود دارد بعد از سرنگون کردن پهپادشان حتماً به ما حمله می‌کرد، اما از اقتدار نظامی ما می‌ترسد.

امام جمعه ایرانشهر با گرامیداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: معمار کبیر انقلاب هر نهادی را بنیان گذاشتند مقدس و هدف آن حفظ و حراست از انقلاب و نظام بوده است.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه ایرانشهر

نظر شما