شناسهٔ خبر: 34184629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«اجاره بالای مسکن» مشکل جدید بوشهری‌ها/دولت برای اصل قیمت مسکن فکری کند

امام جمعه چغادک گفت: مشکل اجاره بهای مسکن متأسفانه به مشکل جدی بسیاری از مردم تبدیل شده و در برخی از شهرهای بزرگ، این مشکل جدی‌تر است و باید حتماً مسؤولین فکری برای رفع مشکل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر چغادک با اشاره به معضل اجاره بهای مسکن اظهار داشت: مشکل اجاره بهای مسکن متأسفانه به مشکل جدی بسیاری از مردم تبدیل شده و در برخی از شهرهای بزرگ، این مشکل جدی‌تر است و باید حتماً مسؤولین فکری برای رفع مشکل کنند.

امام جمعه چغادک افزود: افزایش اجاره بهاى مسکن بواسطه افزایش قیمت مسکن در سال گذشته است و دولت ابتدا باید برای اصل قیمت مسکن فکری کند تا مشکل به اجاره بها سرایت نکند.


وی بیان داشت: سوداگری عده‌ای سودجو در بازار مسکن باید کنترل شود و مالیات‌های لازم بر عایدی سرمایه در بخش مسکن باید وضع و اجرا شود.


خدری ادامه داد: همچنین راهکار دیگر حل این مشکل، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر است که این کار، تقاضا در بخش اجاره بهای مسکن را کاهش داده و به طور طبیعی به کاهش قیمت منجر خواهد شد.


امام جمعه چغادک گفت: بعد از خطبه‌های هفته گذشته عده‌ای از مردم و صاحبخانه‌ها این سخنان را به خوبی شنیدند و إن شاءالله انصاف را مراعات خواهند کرد و عده‌ای از خیرین هم  برای ساختن واحدهایی برای اجاره پایین به نیازمندان اعلام آمادگی کرده‌اند که از این عزیزان تشکر می‌کنیم و امیدواریم با طی مراحل قانونی این کار هم به زودی شروع شود.

امام جمعه چغادک در ادامه سخنان خود منافقین را جوخه داران ترور در فضای حقیقی دیروز و فضای مجازی امروز خواند و گفت: سوم مرداد 1367 سالروز حمله منافقین و ارتش بعث عراق به کَرَند غرب و سر پل ذهاب چند روز بعد از تصویب قطعنامه و البته شکست سنگین آنها در عملیات مرصاد که آنها نام این عملیات را فروغ جاویدان گذاشتند ولی با مقابله سنگین رزمندگان، کمرشان شکست.


خدری افزود: امروز منافقین قدری اتو کشیده‌تر شده‌اند و سابقه جنایت‌بار و ضد بشری خود را گویا کمی از یاد برده‌اند و به ناچار به تخریب و ترور در فضای مجازی روی آورده‌اند و شما شنیدید که در شبکه‌های مجازی به صورت تخصصی مشغول تولید شایعه و دروغ علیه ملت و نظام هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد فراخوان‌های اعتراض و فیلم‌های اغتشاش و شبهه افکنی‌ها که در سایت‌های ضد انقلابی منتشر می‌شود، از کانال‌های مربوط به سازمان منافقین است و البته مردم ما نسبت به تحرکات این جنایتکاران آگاه هستند و با هوشیاری خود فریب فعالیت‌های خرابکارانه آنها در فضای مجازی را نخواهند خورد.

انتهای پیام/

نظر شما