شناسهٔ خبر: 34184577 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

یک کشته و 25 مصدوم در اثر برخورد اتوبوس با تریلی در اتوبان کاشان- قم

رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: حادثه برخورد اتوبوس با تریلی در اتوبان کاشان به قم یک کشته  و 25 مصدوم در نخستین ساعات

صاحب‌خبر -
رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: حادثه برخورد اتوبوس با تریلی در اتوبان کاشان به قم یک کشته  و 25 مصدوم در نخستین ساعات بامداد جمعه بر جای گذاشت. 
به گزارش ایسنا -منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس کاشان، حسین ریاحی اظهار کرد: ساعت 1:10 بامداد امروز، جمعه بیست و هشتم تیرماه ، تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در اتوبان کاشان قم حوالی شهر مشکات دریافت شد.
وی افزود: کارشناسان این مرکز همراه با چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مرکز اورژانس و 2 دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به منظور رهاسازی و انتقال به محل حادثه اعزام شدند .
رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: پس از بررسی صحنه و اقدامات درمانی اولیه 20 مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کرده و پنج مصدوم نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
 ریاحی افزود: این اتوبوس از اصفهان به سمت چالوس در حال حرکت بوده که متأسفانه یکی از سرنشینان اتوبوس که فردی حدودا ۴۰ساله بود به علت شدت جراحات در صحنه جان خود را از دست داد، اما حال مصدومان انتقالی نسبتا رضایت بخش گزارش شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

نظر شما