شناسهٔ خبر: 34184500 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه سروآباد: خدمات کمیته امداد ستودنی و شایسته تقدیر است

سنندج - ایرنا - امام جمعه سروآباد گفت: خدمات و زحماتی که کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان برای نیازمندان و فقرا می کشد، بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

صاحب‌خبر -

ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) در زمینه های مختلف اشتغالزایی، کمک به نیازمندان و فقرای جامعه، کمک به نوعروسان و نودامادان، کمک به دانش آموزان و دانشجویان و بیماران نیازمند اقدامات بسیار ارزشمند و خداپسندانه ای دارد.

وی افزود: این نهاد مهم و خدمتگزار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام (ره) تاسیس شد و از زمان تاسیس تاکنون منشا خدمات زیادی برای نیازمندان و محرومین جامعه اسلامی بوده است.

امام جمعه سروآباد با اشاره به توطئه های روز افزون دشمنان علیه اسلام و مسلمین گفت: جهان کفر به سرکردگی آمریکا با تمام قوا و تلاش به جنگ با مسلمانان آمده و مهمترین سلاحی که مسلمانان می توانند با تکیه بر آن در برابر دشمنان ایستادگی کنند، وحدت و اتحاد است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مسلمانان وحدت و یکدل و همصدا باشد، هیچ حکومتی،  ابر قدرتی و هیچ سلاح پیشرفته ای نمی تواند در برابر آنها ایستادگی کند، لذا حفظ وحدت و همبستگی در جامعه امروز اسلامی یک ضرورت است.

امام جمعه شهر هورامان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته مسلمانان را به حفظ وحدت و یکدلی سفارش کرد و گفت: آنچه که امروز باعث وحشت و ترس دشمنان شده، وحدت و یکدلی مسلمانان است.

ماموستا حامد مردوخی تاکید کرد: امروز دشمنان با جنگ نرم و ایجاد تفرقه و اختلاف و افزایش گروهک های تروریستی سعی در نابودی اسلام و مسلمانان دارند و می خواهند جوامع اسلامی را به مکان جنگ و ناامنی تبدیل کنند.

وی یادآور شد: حمایت از گروهک های تروریستی، افزایش قتل و کشتار، اسلام هراسی و اسلام ستیزی نمونه ای از حیله های شیطانی دشمنان برای نابودی اسلام و مسلمانان است، بنابراین حفظ هوشیاری و آگاهی مسلمانان در این برهه حساس زمانی بسیار مهم و ضروری است.

شهرستان سروآباد با ۷۳ روستا، ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

۷۳۵۴/۹۱۰۲

نظر شما