شناسهٔ خبر: 34184428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکل واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر رفع شود

خطیب جمعه اندیمشک گفت: از سال گذشته تاکنون با نوسانات ارز و مسائل اقتصادی قیمت اجاره بها و مسکن بسیار افزایش یافته که یکی از راه‌های کنترل آن رفع مشکل واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک ،حجت الاسلام سید ولی الله مهدوی امام جمعه موقت اندیمشک، در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک، اظهار‌ کرد: اجاره بها و قیمت مسکن بسیار بالا رفته و مسؤولان باید بر این مورد نظارت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام ولی الله مهدوی با اشاره به اینکه راهکارهایی برای کاهش اجاره بها وجود دارد، افزود: مجلس محترم و مسؤول مربوطه مالیات بر اجاره مسکن و فروش مسکن را اعمال کنند تا جلوی این گرانی مسکن و اجاره‌بها به نوعی گرفته شود.

وی گفت: دولت از طریق واحدهای مسکن مهر که نیمه کاره رها شده سریع اقدامات لازم را انجام و با تحویل مسکن‌ها این مشکل تا حدودی رفع شود.

امام جمعه موقت اندیمشک افزود:در سال ۹۳ قانونی تصویب شد درخصوص خانه‌هایی که خالی هستند و باید از آنها مالیات کسر شود، در تهران و شهرهای بزرگ بسیاری از خانه‌ها خالی هستند و اگر این قانون اجرا و اعمال شود، حتما در قیمت مسکن تاثیر خواهد.

وی افزود: در هفته های گذشته گروه‌های تروریستی در شمال غرب کشور تعدادی را به شهادت رساندند، نیروها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنی با موشک‌باران و بمباران اردوگاه و مقرهای  به آنها دادند.

امام جمعه موقت اندیمشک، افزود: برای اولین بار با بمب‌های لیزری به صورت دقیق و هدایت شده پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و تروریست‌ها داده شد به نحوی که کارشناسان از این حرکت قاطعانه حیرت‌زده شدند؛ مشخص شده که حریم امنیت خط قرمز نظام اسلامی است و هر کسی بخواهد به آن تعرض کند با پاسخ دندان شکن روبرو خواهد شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه، افزود: مقام معظم رهبری درخصوص توقیف نفتکش جمهوری اسلامی توسط رژیم انگلیس از آن به عنوان یک دزدی دریایی یاد کرد؛ با سرنگونی پهپاد آمریکایی در خلیج فارس توسط سپاه، آمریکایی عملیات روانی گسترده ای راه انداختند اما نتوانستند به خواسته های خود برسند، از طرفی انگلیسی ها در اقدامی همسو با آنها به این حرکت دست زدند.

حجت الاسلام ولی الله مهدوی گفت: انگلیس خبیث برای اینکه جبران این شکست آمریکا را داشته باشد کشتی ایرانی را توقیف کرد و مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه فرمودند:" توقیف نفتکش ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت مقتضی، در زمان و مکانی مناسب، پاسخ این اقدام مد نظر قرار خواهد گرفت."
انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما