شناسهٔ خبر: 34184311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمان:

عدم نظارت مسؤولان سبب بی نظمی در قیمت مسکن شده است

حجت الاسلام عسگری با اشاره به بالا بودن قیمت مسکن در کشور، گفت: عدم نظارت بر قیمت یکی از دلایل بی انضباطی در قیمت مسکن در کشور شمرده می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسگری امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: انسان ها در دنیا در محضر خدا هستند و باید مراقب اعمال خود باشند.
 
وی افزود: سیره زندگی پیامبر اکرم از بارز‌ترین الگو‌ها در دنیا شناخته می‌شود و انسانی که از زندگی پیامبر دوری کند، دچار آتش جهنم می‌شود.
 
حجت الاسلام عسگری با اشاره به این که پیامبر اکرم با دوستان خوب و با کفار با خشم رفتار می‌کرد، بیان داشت: تواضع داشتن در مقابل مومنین را انسان‌ها از پیامبر یاد بگیرند.
 
وی اظهار داشت: مدیران باید با نیت پاک خدمت گزار مردم باشند و متاسفانه امروزه در بعضی از مکان‌های دولتی مدیران با مردم رفتار خوبی ندارند.
 
امام جمعه موقت کرمان با بیان این که پیامبر در دنیا غمخوار امت بوده و مردم را به دین اسلام دعوت می‌کرد، ابراز داشت: خداوند در سوره توبه می‌فرماید پیامبری با ویژگی‌هایی از خود شما را برایتان آوردیم تا شما را درک کند و مامور از طرف خداوند است.
 
خطیب جمعه کرمان با اشاره به اینکه پیامبر (ص) غمخوار امت است و برای او سنگین است که درد مردم را ببیند و کاری انجام ندهد افزود: یک مدیر نباید به ارباب رجوع خود بگوید مشکل خود شماست و به من ربطی ندارد بلکه باید برای رفع مشکل مردم تلاش کند.
 
حجت الاسلام عسگری با اشاره به روز بهزیستی و سختی کار برای کارمندان بهزیستی، ابراز کرد: انسان‌ها قدر نعمت‌های خود را بدانند و سعی کنند با کمک به یکدیگر، مشکلات را حل کنند.
 
وی بیان داشت: بزرگ‌ترین معضل کشور امروزه، بالا بودن قیمت مسکن و اجاره بوده، که زوج‌های جوان با سختی می‌توانند خانه‌ای را برای خود اجاره یا خریداری کنند.
 
کارشناس مسائل دینی با بیان این که مسؤولان برای افزایش قیمت مسکن و اجاره فکری بیندیشند، خاطرنشان کرد: عدم نظارت بر قیمت مسکن یکی از دلایل بی انضباطی در قیمت مسکن در کشور شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام عسگری تصریح کرد: دزدی دریایی انگلیسی که تعبیر مقام معظم رهبری بوده از نکات خوبی بوده که کشور‌های اروپایی و آمریکایی از قدرت کشور ایران در حیرت مانده اند.
 
وی با توجه به این که سپاه ایران جواب انگلیس و آمریکایی‌ها را خواهد داد و انگلیس از هم پیمانان آمریکا شمرده می‌شود، ابراز داشت: آمریکایی ها با کارهای بی فایده به دنبال از بین بردن قدرت ایران در جهان هستند.
 
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به این که خروج آمریکا از برجام و عدم تعهد اروپایی ها به برجام و گفته‌های خودشان، بیان داشت: تضعیف جایگاه شورای نگهبان از دیگر کار‌های دشمن محسوب می‌شود./۹۷۰۷/پ202/ب1

نظر شما