شناسهٔ خبر: 34184238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه بندرعباس:

بیانیه گام دوم چراغ راه آینده انقلاب

امام جمعه بندرعباس گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب راه دستیابی به آرمان تمدن اسلامی و نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، خط مشی آینده انقلاب را تدوین کرد که مقصد آن رساندن ملت غیور ایران به اوج تمدن بزرگ اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه رصد و برطرف شوند و همچنین سبک زندگی اسلامی در تمام ابعاد جامعه فراگیر شود.
امام جمعه بندرعباس افزود: برای رسیدن به این هدف مهم باید جوانان سرمایه‌های انقلاب، پای کاربیایند
وی گفت: باید قرارگاهی در استان شکل بگیرد و ائمه جمعه، جماعت و روحانیت با تشکیل یک شبکه در کنار شبکه‌ای از جوانان، به صورت برنامه ریزی شده و با کمک دانشگاهیان بیانیه گام دوم را اجرایی کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: به عنوان نماینده مردم تمام مشکلات مردم را به کارگزاران نظام منتقل می‌کنم.
وی افزود: برای ایجاد امید در جامعه نیز فعالیت‌های مسئولان استان را به صورت منصفانه به مردم بازگو و البته با نقد منصفانه و خیرخواهانه و مشورت و کمک فرهیختگان، به توسعه استان کمک می‌کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس بااشاره به متن حکم رهبر معظم انقلاب در انتصاب نمانیده، ولی فقیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، استان هرمزگان و شهر بندرعباس را بسیار مهم و راهبردی توصیف کردند و این موضوع مسئولیت ما رو دو چندان می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نکته دیگر در حکم رهبر معظم انقلاب را توجه به ظرفیت جوانان مومن و انقلابی و تقویت آن دانست و گفت: جوانان مومن و انقلابی نباید در پیچ و خم مشکلات به فراموشی سپرده شوند و باید در میدان و متن اصلی باشند.
وی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب افزود: به رهبر انقلاب می‌گوییم؛ فرزندان شما در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، گوش به فرمان شما هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس از زحمات آیت الله نعیم آبادی  امام جمعه پیشین بندرعباس قدردانی کرد.

نظر شما