شناسهٔ خبر: 34183636 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در حکمی از سوی صالحی

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره حوزه چاپ منصوب شد/ انتصاب دبیر و اعضای شورا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محسن جوادی را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره حوزه چاپ منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم «سیدعباس صالحی» خطاب به «محسن جوادی» آمده است:

 

«نظر به نقش موثر حوزه چاپ در تکثیر و گسترش فضای فرهنگ، اندیشه و هنر و با عنایت به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تقویت فرهنگی این عرصه، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در مناسبات حمایتی و نظارتی امور محتوایی و فرهنگی حوزه چاپ ضرورت جدی است. در جهت ایفای مسئولیت، جنابعالی با توجه به دانش، تجربه و توان‌مندی‌های‌تان به عنوان رییس شورای سیاستگذاری نوزدهمین دوره جشنواره چاپ منصوب می‌شوید.

 

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و به پشتوانه شناخت از ظرفیت‌های این عرصه، در برگزاری متناسب با رویکرد فرهنگی و محتوایی جشنواره، موفق باشید.»

 

همچنین با صدور احکام جداگانه ای از سوی محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شواری سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره حوزه چاپ، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره و  ایوب دهقانکار، علی غیاثی ندوشن، علی اکبر ابراهیمی، مجتبی محمودیان، علی مغانی، محمدعلی انصاری‌پور، مسعود بحریه، مهدی رحیمی‌یگانه و اسکندر خمسه‌پور به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

 

در متن احکام هر یک از اعضای این شورا آمده است:

 

«بنا بر نقش مهم حوزه چاپ و بسته‌بندی در آفرینش و گسترش فرهنگ و هنر و اندیشه و جایگاه جشنواره ملی چاپ در بازنمایی این عرصه و گرامیداشت فعالان آن، نظر به پیشینه و تخصص جنابعالی و به استناد مفاد آیین‌نامه برگزاری جشنواره چاپ، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری نوزدهمین دوره این جشنواره منصوب می‌شوید.

 

امید است با یاری خداوند متعال و با ارائه پیشنهادهای سازنده جنابعالی، این دوره از جشنواره متناسب با رویکرد فرهنگی و محتوایی، با موفقیت برگزار شود.»

 

نظر شما