شناسهٔ خبر: 34183550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دزدی دریایی اروپایی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه دزدی دریایی اروپایی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند گفت: اروپایی‌ها به تعهدات 11 گانه خود در برجام عمل نکرده‌اند اما از جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند تا به تعهدات برجامی خود عمل کنند و این نشان می‌دهد که اروپایی‌ها بدون اجازه آمریکا حتی آب هم نمی‌خورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه خدا بر اعمال و رفتار ما نظارت می‌کند و گناه عامل سقوط انسان از مقام انسانیت است اظهار کرد: اگر انسان با گناه کردن خود را از مقام انسانیت پایین بیاورد بدبخت می‌شود.

وی با اشاره به دیدار ائمه‌جمعه کشور با مقام معظم رهبری در آستانه چهلمین سال‌گرد اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: نماز جمعه تأمین‌کننده نیاز جامعه به ذکر و معنویت بوده و یکی از قدرت‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

امام‌جمعه آستارا نماز جمعه را پایگاه هم‌دلی بین تمام اقشار مختلف جامعه دانست و تصریح کرد: ائمه‌جمعه در خطبه‌های نماز جمعه به تبیین تقوا در فضای مجازی بپردازند تا فعالان شبکه‌های اجتماعی از انتشار اخبار جعلی و دروغ خوددار کنند، چراکه شایعه، تهمت و خبر دروغ در فضای مجازی زیاده شده است.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه دزدی دریایی اروپایی‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند افزود: اروپایی‌ها به تعهدات 11 گانه خود در برجام عمل نکرده‌اند اما از جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند تا به تعهدات برجامی خود عمل کنند و این نشان می‌دهد که اروپایی‌ها بدون اجازه آمریکا حتی آب هم نمی‌خورند.

حافظ نیا با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن و اجاره‌خانه در شهرهای بزرگ تصریح کرد: بخش اعظمی از درآمد خانواده‌ها صرف اجارهِ خانه‌ها می‌شود و سبد غذایی خانواده‌ها به دلیل افزایش بی‌رویه اجاره‌خانه کاهش پیدا‌کرده و این نهایت بی‌انصافی است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه با وضع مالیات بر‌سوادگری مسکن و تحویل به موقع مسکن مهر می‌توان جلوی افزایش بی‌رویه قیمت‌ها گرفت افزود: در سال 93 مجلس شورای اسلامی قانونی را وضع کرد تا از خانه‌های خالی مالیات دریافت شود، اما این قانون از سوی دولت مورداجرا قرار نگرفت.

انتهای پیام/84007

نظر شما