شناسهٔ خبر: 34182693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تاج:10 میلیون دلار طلبکاریم اما نمی‌توانیم از فیفا بگیریم

رییس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط حاکم بر فوتبال ایران توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود در خصوص طلبی که فدراسیون فوتبال از فیفا دارد گفت: ۱۰ میلیون دلار از فیفا طلب داریم و نمی توانیم بگیریم. فیفا در آخرین نامه اش اعلام کرد نتوانستیم هیچ بانکی را قانع کنیم که پولتان را حواله کند. آن هم به خاطر تحریم های ناعادلانه است. وزارت ورزش می تواند محکم وسط بیاید و جلوی این مسائل بایستد. حرف ما این است که ۱۰ میلیون دلار طلب از فیفا و ۳ میلیون دلار طلب از AFC را بگیریم. یک پیشنهادی دادیم. از آنهاخواستیم پول ما از فیفا به کنفدراسیون فوتبال آسیا بیاید تا به پولمان برسیم.

مهدی تاج در ادامه اعلام کرد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همراه با تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که در تایلند برگزار می‌شود حضور می یابد.

او همچنین در خصوص بازی دوستانه تیم ملی و تیم امید دلیل چنین بازی ای را بی پولی فدراسیون اعلام کرد.

تاج همچنین در خصوص زمان شروع رقابت های لیگ برتر گفت: لیگ برترطبق برنامه قرار بود 10 مرداد برگزار شود و به همین دلیل تمام برنامه‌های تیم ملی و تیم امید را بر این اساس برنامه‌ریزی کرده‌ایم. اگر تعداد ورزشگاه های استاندارد از نصف کمتر باشد لیگ برگزار نمی شود . البته کار های خوبی انجام شده اما در ورزشگاه هایی مثل ورزشگاه مسجد سلیمان اتفاقی نیفتاده است.

254 43

نظر شما