شناسهٔ خبر: 34182486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر تیم‌های ملی جودو: نوجوانان و جوانان جودو کار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند/ امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از ما کند

مدیر تیم‌های ملی جودو در خصوص مسائل مختلف توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است از ۵ تا ۸ مرداد ماه در چین تایپه برگزار شود خود را آماده می‌کند. اما به دلیل برخی مشکلات مالی اعزام ملی پوشان ما به این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

محمد بلوطی مدیر تیم‌های ملی جودو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت اعزام تیم ملی نوجوانان و جوانان ما به مسابقات آسیایی چین تایپه گفت: بحث مالی یکی از مباحثی است که هر ساله چه در بخش بانوان ما و چه در بخش آقایان ما اتفاق می‌افتد. زیر این مسابقات از ارزش‌های بسیار بالایی برخوردار است و مهمترین رویدادی است که برای جودوکاران ما به وجود می‌آید.

مدیر تیم‌های ملی جودو در ادامه افزود: وزارت ورزش باید حمایت‌های خود را از این نوجوانان و جوانان ما بیشتر کند، زیرا این جودوکاران ما سرمایه‌های ملی در عرصه‌های مختلف آسیایی و جهانی هستند.

او ادامه داد: از دل همین نوجوانان و جوانان ما قهرمانان زیادی مثل آرش میر اسماعیلی، محمود میران، سعید مولایی و محمد بریمانلو بیرون می‌آید و ما باید حمایت‌های خود را از این ورزشکاران بیشتر کنیم.

محمد بلوطی مدیر تیم‌های ملی جودو در مورد این که پس هنوز خبر قطعی اعزام ملی پوشان صورت نگرفته است بیان داشت: ما به دنبال اعزام ورزشکارانمان هستیم چه از طریق رئیس فدراسیون جودو و چه از طریق بنده به عنوان مدیر تیم‌های ملی به دنبال این هستیم که جودوکارانمان را به این مسابقات اعزام کنیم. همان طور که وزارت ورزش از ما حمایت کرده است امیدواریم که این حمایت‌های خود را بیشتر کند تا ما بتوانیم این ملی پوشان خود را به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام کنیم.

او افزود: ما الان در جودو در وضعیت خوبی قرار گرفته ایم، رتبه اول رنکینگ دنیا را داریم از آن طرف هم سعید مولایی را به عنوان قهرمان تیم در اختیار داریم. همچنین موفق شده ایم که با سایر جودوکارانمان در تورنمنت‌های مختلف آسیایی و بین المللی مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم. همه این‌ها یک همدلی را نشان می‌دهد و من به عنوان مدیر تیم‌های ملی جودو امیدوارم که با حمایت‌های وزارت ورزش، دست به دست هم بدهیم و این دل نگرانی که در جامعه جودو به وجود آمده است را برطرف کنیم تا بتوانیم نوجوانان و جوانان خود را عازم رقابت‌های آسیایی کنیم.

بیشتر بخوانید:

آقایی: جاکارتا میدان نبرد قدرت‌هاست / اولین زن ایرانی رنکینگ جهانی جودو هستم

جودوکاران کشورمان دست خالی چین را ترک کردند

محسنی: سرمربی تیم ملی جودو باید به روز باشد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جودو ایران

نظر شما