شناسهٔ خبر: 34182268 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نسخه ابتدایی فیلم‌نامه «گاندو تراریخت» آماده شد

خلاصه‌ی فیلم‌نامه‌ی سریال «بیوتراو» موسوم به «گاندو تراریخت» برای تهیه‌ی ۶۰ قسمت در سه قاره آماده ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سریال گاندو، یکی از موفق‌ترین، تأثیرگذارترین و پرمخاطب‌ترین تولیدات تلویزیونی جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر ارزیابی شده است؛ ترکیب محتوای فاخر، فرم تأثیرگذار، سوژه بدیع و نو، و البته ژانر جذاب امنیتی، از گاندو، مجموعه‌ای خوش‌ساخت و دیدنی ساخت، به همین دلیل، پیشنهاد تولید فصل‌های دیگری از این دست، یکی از سوژه‌های داغ این روزهای رسانه‌ها و دنیای مجازی است.

بر همین اساس، چندی پیش علی ارجمند عین‌الدین،‌ مسئول حوزه‌ نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان البرز، نیز در گفتگو با خبرگزاری تسنیم، پیشنهاد تولید فصل دوم، با موضوع «کشف و انهدام شبکه نفوذ در حوزه امنیت غذایی کشور» را مطرح کرد.

این کارشناس حوزه‌ی کشاورزی روز گذشته طی تماس با خبرگزاری تسنیم از آماده بودن نسخه‌ابتدایی فیلم‌نامه‌ی این سریال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: خلاصه‌ی سریال «بیوتراو» - که از آن با عنوان گاندو 2 یاد می‌شود - برای تهیه‌ی 60 قسمت ارائه شده است.

ارجمند با بیان اینکه سناریوی این سریال امنیتی-زیستی، پس از 4 سال پژوهش تدوین و آماده شده، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای فیلم‌نامه‌ی اصلی این است که با تکیه بر 4 هزار صفحه پژوهشی که به‌زودی تحویل مشاوران علمی این سریال خواهد شد، فیلم‌نامه‌ای جذاب و قوی آماده ارائه باشد.

وی از پیش‌بینی فیلم‌برداری این سریال در چندین کشور از 3 قاره آسیا، اروپا و آمریکا خبر داد و افزود: سناریوی این فیلم مربوط است به حملات زیستی و نفوذ سازمان‌های مخفی ایالات متحده آمریکا به عرصه‌ی کشاورزی، محیط زیست و نظام بهداشت ایران، و مقاومت‌هایی که از سوی نهادهای امنیتی کشور و همچنین افراد متعهدی که به‌صورت آتش به اختیار مانع اجرای سیاست‌های خرابکارانه‌ی سرویس‌های امنیتی مهاجم در این حوزه‌ها شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما