شناسهٔ خبر: 34180650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پیشکسوت استقلال:

رختکن استقلال مربی ایرانی می‌خواهد

مهر

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: لیگ نوزدهم می‌تواند یکی از قوی ترین لیگ‌های سالهای اخیر باشد که تعداد مدعیان در آن زیاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پیمان صاحب جمعی اظهار داشت: از الان نمی‌توان گفت استقلال نسبت به فصل گذشته قوی یا ضعیف شده است. این تیم تغییرات زیادی داشته و شرایطش غیر قابل پیش بینی است. نمی‌توان قضاوت کرد بازیکنانی که جایگزین بازیکنان جدا شده هستند از آنها بهتر هستند یا نه و پاسخ این سئوال را تنها بعد از آغاز مسابقات می‌توان گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هرچند در مجموع تغییرات زیاد به سود هیچ تیمی نیست، اما شاید آبی‌ها در این مقطع به این پوست اندازی نیاز داشتند و این حجم از تغییرات می‌تواند برای این تیم خوب باشد.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: شواهد نشان می‌دهد در لیگ نوزدهم به نسبت دو سه لیگ گذشته مدعیان بیشتری حضور دارند. پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و حتی ذوب آهن و پدیده را می‌توان در کنار استقلال پیش فرض مدعیان قهرمانی دانست که با تدارکات خوبی وارد لیگ می‌شوند. این باعث می‌شود کار استقلال هم مثل سایر مدعیان قهرمانی سخت باشد.

صاحب جمعی با بیان این مطلب که اداره رختکن استقلال یک مربی ایرانی نیاز دارد اضافه کرد: شنیده‌ام بر سر انتخاب دستیار ایرانی برای استراماچونی اختلاف نظر وجود دارد. نمی‌دانم این اختلاف بر سر چه چیزی است اما مسلم است که اداره رختکن استقلال یک مربی ایرانی نیاز دارد و لزوم استخدام یک دستیار ایرانی برای استراماچونی احساس می‌شود. اتفاقی که اگر نیفتد تبعات آن را در طول فصل احساس خواهیم کرد.

نظر شما