شناسهٔ خبر: 34180562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بانوان مشهدی قهرمان فوتسال بانوان خراسان رضوی

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی تربت جام گفت: بانوان مشهدی در مسابقات فوتسال بانوان خراسان رضوی به قهرمانی دست یافتند.

صاحب‌خبر -
ب ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ، فرزاد صادقی رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی تربت جام گفت: این دوره از مسابقات با عنوان جام خوشه چین، گرامیداشت دهه کرامت و با شعار "ورزش آری، اعتیاد هرگز" به مدت دو روز در شهرستان تربت جام برگزار شد.
 
وی تصریح کرد: این سری از مسابقات با حضور هشت تیم تایباد، مشهد، قوچان، چناران، مه ولات، نیشابور، کلات و تربت جام و با حضور بیش از ۶۰ بازیکن، مربی و سرپرست برگزار شد.
 
رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی تربت جام گفت: مسابقات فوتسال بانوان خراسان رضوی در رده‌های نوجوانان و جوانان برگزار شد که در هر تیم چهار بازیکن از رده نوجوانان و دو بازیکن از رده جوانان حضور داشتند.
 
صادقی افزود: این دوره از مسابقات در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که تیم‌های اول هر گروه بازی فینال و تیم‌های دوم هر گروه بازی رده بندی را برگزار کردند.
 
وی تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم‌های چناران و قوچان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند و تیم قهرمان به عنوان نماینده استان خراسان رضوی به م سابقات کشوری راه پیدا کرد.
 
رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی - محلی تربت جام گفت:   ۱۰ داور از استان خراسان رضوی نیز قضاوت این بازی‌ها را بر عهده داشتند.

شهرستان ۳۰۰ هزار نفری تربت جام در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد. 
 
انتهای پیام// ز.م
 

راهیابی تیم فوتسال بانوان مشهد به مسابقات کشوری

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما