شناسهٔ خبر: 34180505 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

SDCC 2019 | اطلاعاتی از شخصیت‌های جدید Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر شد

حمید کوهپیما

صاحب‌خبر -

کاربران کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند پس از مدت‌ها انتظار، از امروز جدیدترین نسخه از سری Marvel Ultimate Alliance را تجربه کنند. با وجود این که تعداد زیادی از قهرمان‌های دنیای مارول در بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order حضور دارند ولی شما می‌توانید منتظر اضافه شدن شخصیت‌های رایگان و پولی بیشتر به این عنوان باشید.

اولین شخصیت‌هایی که به بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order اضافه می‌شوند، دو تن از قهرمان‌های سری X Men هستند. براساس اطلاعات منتشر شده در مراسم کامیک‌کان (Comic-Con) در شهر سن دیگو (San Diego)، دو شخصیت کلاسوس (Colossus) و سایکلاپس (Cyclops) در تاریخ ۸ شهریور ماه سال جاری (۳۰ آگوست سال ۲۰۱۹ میلادی) به صورت رایگان در دسترس هواداران قرار می‌گیرند.

پیش از این اعلام شده بود که سیزن پس بازی شامل سه بسته‌ی مختلف از شخصیت‌ها و قهرمان‌های متفاوت می‌شود. شخصیت‌های سه بسته‌ی یاد شده به سری‌های X Men، Fantastic Four و Marvel Knights مربوط می‌شوند. تیم سازنده امروز لیست شخصیت‌های حاضر در بسته‌ی مربوط به Marvel Knights را با هواداران به اشتراک گذاشت. در این بسته شاهد حضور قهرمان‌های محبوب و شناخته شده‌ای مانند Moon Knight، Blade، Morbius و The Punisher هستیم. هنوز تاریخ دقیق انتشار این بسته مشخص نیست.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هم‌اکنون به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

برچسب‌ها:

نظر شما