شناسهٔ خبر: 34180365 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آران | لینک خبر

اعلام آمادگی سرمایه گذاران کشورهای ترکیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان برای حضور در ایران

گروهی از سرمایه گذاران کشورهای ترکیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان در نشستی با استاندار هرمزگان، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در این استان اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  آران نیوز، این گروه سرمایه‌گذاری دارای سابقه فعالیت در زمینه‌های، راه، ساختمان، احداث بیمارستان، شهرک صنعتی و گردشگری است و علاقمند به سرمایه گذاری در این بخش‌ها در استان هرمزگان می‌باشند.

استاندار هرمزگان عصر چهارشنبه در نشست با این گروه سرمایه گذاری با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های متعدد هرمزگان برای سرمایه‌گذاری، از آمادگی این استان برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران خبر داد.

فریدون همتی بیان داشت: حضور این استان در مجاورت خلیج فارس و دریای عمان و همچنین تسلط بر تنگه هرمز باعث حضور خطوط کشتیرانی بین المللی شده که به رونق اقتصادی کشور کمک می‌کند.

همتی یادآور شد: فراوانی انرژی نفت و گاز و همچنین وجود پالایشگاه‌های مهم در هرمزگان، این سرزمین را به استانی با ظرفیت‌های بالای اقتصاد تبدیل کرده است.

استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این استان فرآیند بروکراسی اداری به حداقل رسیده و سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در ادارات سرگردان نخواهد شد.

همتی تاکید کرد: ورود سرمایه گذاران جدید زمینه رونق اقتصادی استان هرمزگان را فراهم می‌کند و باید از سرمایه گذاران حمایت کرد.

در این نشست مقرر شد تا زمینه‌های فعالیت این گروه سرمایه‌گذاری در هرمزگان با برگزاری جلسات کارشناسی تعیین و اجرای آنها مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما