شناسهٔ خبر: 34179570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

معاون اداره کل ورزش خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان:

ورزشگاه ثامن مشهد فعلا قابل استفاده نیست!

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزشگاه ثامن الائمه مشهد فعلا قابل استفاده نیست تا استانداردسازی این ورزشگاه انجام شود.

صاحب‌خبر -

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص زمان بهره‌برداری نهایی از ورزشگاه ثامن الائمه اظهار داشت: چمن ورزشگاه مورد بازسازی و ترمیم اساسی قرار گرفته و در حال حاضر چمن آماده بهره برداری است، اما تا زمانی که سایر بخش‌ها و آیتم‌های مورد نظر فدراسیون و وزارتخانه آماده نشود، امکان بهره برداری از ثامن نیست.

وی در ادامه افزود: بر اساس جلساتی که در وزارتخانه برگزار شد، پس از اتفاقات فینال رقابت‌های حذفی همه ورزشگاه‌ها و استان‌ها ملزم شدند دستگاه‌های کنترل و گیت بلیت فروشی الکرونیکی را نصب کنند. از آنجا که ما درخواست تحویل گیت‌ها را به تهران ارسال کردیم، هنوز مشخص نیست چه زمانی این گیت‌ها به ما تحویل داده شود. به همین دلیل باید منتظر مرکز بمانیم. ما برای نصب صندلی‌های پشت دروازه‌ها از بودجه عمرانی خودمان کمک گرفتیم، اما به دلیل هزینه‌های بالا امکان خریداری گیت‌های بلیت الکترونیکی را نداریم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پاسخ به این پرسش که وضعیت اسکوربورد ورزشگاه به چه ترتیبی است، گفت: خوشبختانه سال گذشته با اختصاص بودجه ۶۰۰ میلیون تومانی، بزرگترین اسکوربورد ورزشگاه‌های کشور را در ورزشگاه ثامن الائمه نصب کردیم و مشکلی از این بابت نداریم. در حال حاضر نیز ۵ میلیارد اعتبار عمرانی برای تجهیز ورزشگاه در نظر گرفته ایم، اما با این مبلغ تنها بخشی از هزینه‌های عمرانی تامین می‌شود و وزارت ورزش باید در این خصوص به ما کمک کند.

زارعی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه ثامن برای برگزاری بازی‌های لیگ‌برتر فصل آتی آماده خواهد شد، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم تا پایان نیم فصل اول عملیات بازسازی و عمرانی ورزشگاه به اتمام برسد، اما امیدوارم در نیم فصل دوم ورزشگاه آماده برگزاری بازی‌های لیگ‌برتر باشد، البته مسوولان شهر خودرو برای استفاده از زمین تمرین مجموعه مشکلی ندارند، اما برای برگزاری بازی‌ها هنوز نواقصی وجود دارد که با احتساب آن‌ها امکان برگزاری بازی‌ها فعلا مقدور نیست.

وی در پایان گفت: مسوولان شهرخودرو علاقمند به برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) هستند، چون هواداران این تیم از داخل شهر مسافت کمتری تا ورزشگاه دارند. در صورت نیاز و تمایل این باشگاه، آمادگی داریم پس از اتمام پروژه بازسازی، ورزشگاه ثامن را در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا بازی‌های لیگ و آسیایی در این زمین برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما