شناسهٔ خبر: 34179557 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد:

دستور کار ویژه شورای سنجش و پذیرش برای پذیرش دانشجوی پزشکی

شورای سنجش و پذیرش دانشجو به منظور بررسی نحوه پذیرش دانشجوی گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد تشکیل جلسه می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته پس از برگزاری آزمون سراسری و اتمام فرآیند انتخاب رشته در اعلام پذیرش دانشجویان گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشکلاتی بوجود آمد و با وجود اعلام اسامی پذیرفته شدگان، اعلام شد که مشکل سیستمی بوجود آمده و به دلیل نقص فنی و خطای انسانی، پذیرش برخی از افراد در این رشته ها لغو شد.

شورای سنجش و پذیرش دانشجو در هفته آینده به منظور بررسی فرآیندهای پذیرش در کنکور سراسری ۹۸ تشکیل جلسه می دهد و به طور ویژه به موضوع نحوه پذیرش دانشجوی گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد می پردازد.

دکتر باقر لاریجانی - معاون آموزشی وزارت بهداشت در این باره به خبرنگار مهر گفت: تمام تلاش این است که مسائلی که سال گذشته در سنجش دانشجویان پزشکی در دانشگاه آزاد رخ داد امسال بوجود نیاید و از همین رو شورای سنجش و پذیرش به زودی برگزار می شود و درباره پذیرش دانشجو در این دانشگاه تصمیم گیری می شود.

همچنین دکتر ابراهیم خدایی - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری شورای سنجش و پذیرش دانشجو در هفته آینده به مهر گفت: این جلسه چند دستور دارد که یکی از آنها به موضوع نحوه پذیرش در گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد بر می گردد.

وی افزود: پس از تصمیم گیری در این جلسه اطلاع رسانی لازم در مورد سایر دستورکارهای جلسه صورت می گیرد.

نظر شما