شناسهٔ خبر: 34179032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارشناس فوتبال: مقدماتی جام جهانی محک جدی برای ویلموتس نخواهد بود

تهران- ایرنا- کارشناس فوتبال و سرمربی اسبق ملوان بندرانزلی گفت:‌ مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا محک جدی برای سرمربی تیم ملی محسوب نمی شود چرا که رقبای چندان جدی در گروه ما حضور ندارند.

صاحب‌خبر -

«محمد احمدزاده» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به هم‌گروهی ایران در مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های کامبوج، هنگ کنگ، عراق و بحرین افزود: تیم ملی در گروه خوبی است و فکر نکنم هم‌گروهی با چنین تیم‌هایی بتواند برای ایران مشکل ساز باشد.

وی با بیان اینکه دیدارهای مرحله مقدماتی نمی‌تواند برای تیم ویلموتس محک جدی باشد، اظهار داشت: دیدارهای مرحله نهایی جام جهانی عیار اصلی ویلموتس را مشخص می‌کند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: خیلی زود است که بخواهیم در مورد بحث فنی ویلموتس صحبتی داشته باشیم. این مربی بلژیکی در این مدت کم نشان داده که از روابط عمومی بالایی برخوردار است و توانسته آن ارتباط خوب را بین اصحاب رسانه و فدراسیون و تیم ملی برقرار کند.

وی در رابطه با لیست اخیری که توسط سرمربی تیم ملی اعلام شد، خاطر نشان کرد: دعوت از چنین نفراتی به شدت می‌تواند به سطح کیفی لیگ کمک کند. این موضوع به بازیکنان انگیزه زیادی می‌دهد و همه نفرات لیگ و حتی لیگ یک نیز امیدوار به دعوت هستند و این موضوع به بالا رفتن سطح فوتبال ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: البته کار خیلی سخت است. کی روش یک فوتبال نتیجه گرا را برای ما جا انداخته است و در زمان کی روش دیگر دغدغه نتیجه را در تقابل با تیم‌های آسیایی نداشتیم. امیدوارم از نظر فنی هم بتوانیم روزهای خوبی را در تیم ملی ببینیم چرا که باید از نظر فنی هم به سطح ایده آلی برسیم.

سرمربی فصل گذشته ملوان انزلی همچنین در مورد شرایط این تیم شمالی گفت: بعد از پایان لیگ دسته یک کشور دیگر هیچ تماسی با من گرفته نشد و هیچ اطلاعی از شرایط تیم ندارم و فقط به عنوان یک هوادار اخبار را از رسانه‌ها دنبال می‌کنم.

وی افزود: این روزها ملوان زیر نظر مربی پایه‌ها کارش را دنبال می‌کند و اوضاع نگران کننده است. هر سال دیر شروع می‌کردند اما امسال دیگر شرایط خیلی ویژه است چرا که زمان خیلی کمی با شروع لیگ باقی مانده است.

احمدزاده گفت: مردم انزلی با این تیم زندگی می‌کنند و مسئولان شهری اگر واقعاً بخواهند برای شهر کاری انجام دهند به داد ملوان برسند. این وظیفه هر کسی است که می‌تواند به ملوان کمک کند بیاید.

نظر شما