شناسهٔ خبر: 34178339 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سایه برانکو روی کالدرون در پرسپولیس

کالدرون در پرسپولیس با چالشی سخت و نگران‌کننده مواجه شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز : تا پیش از دوران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس در بحران عمیقی فرو رفته بود و به خاطر ضعف و کیفیت پایین بازیکنان عملا ملی پوش ثابتی در ترکیب خود نداشت اما حالا میراث برانکو ایوانکوویچ یک دوجین ملی پوش در تیم ملی بزرگسالان، امید و جوانان است.

در تیم بزرگسالان علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری و علی علیپور هستند. البته در اردوی قبلی محمد انصاری و مهدی شیری نیز حضور داشتند و مهره هایی نظیر  شجاع خلیل زاده و محمد نادری هم برای خود شانس حضور در تیم ملی را قائلند.

علاوه بر این بازیکنان، در تیم امید نیز پرسپولیس نمایندگانی دارد. امیر روستایی، محمد امین اسدی، سعید کریمی و... همگی بازیکنانی هستند که می توانند به تیم فرهاد مجیدی اضافه شوند. البته باتوجه به خرید چند بازیکن جوان، طبیعتا تعداد ملی پوشان پرسپولیس افزایش خواهد یافت.
 
حال در چنین شرایطی گابریل کالدرون کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. حضور 10 یا حتی بیش از ده ملی پوش در رده های سنی مختلف آن هم در وضعیتی که پرسپولیس در سه جام مختلف شرکت می کند، روزهای دشواری را برای این مرد آرژانتینی رقم می زند.

باید دید مرد آرژانتینی به چه شکل برنامه‌ریزی خواهد کرد تا سرخ‌پوشان پایتخت بتوانند موفقیت‌های خود را تداوم بخشند و از تمامی ابزار خود در زمان‌های حساس و دیدارهای سرنوشت‌ساز لیگ برتر ایران استفاده کنند و از طرفی وارد حاشیه‌های تکراری با تیم ملی نشوند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما