شناسهٔ خبر: 34178184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان روز پر حادثه محور ایذه- پیان با 12 مجروح

در پی حوادث مکرر رانندگی روز پنجشنبه در محور ایذه- پیان 12 نفر مجروح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، محور ایذه پیان به عنوان یکی از مسیرهای اصلی شهر ایذه به روستاهای بخش سوسن، دهستان مرغا، راسفند و نوترگی، یکی از جاده‌های پرتردد شهرستان ایذه به حساب می‌آید که همواره به‌دلیل عدم داشتن استاندارد و ساختار مناسب شاهد حوادث ناگوار رانندگی است و از سالیان دور تاکنون بسیار از شهروندان ایذه‌ای به دلیل حوادث رانندگی این مسیر در غم عزیزان خود نشسته‌اند.

با توجه به تردد بالای پایان هفته در این مسیر و ادامه تصادفات در آن؛ از ساعات پایانی روز پنجشنبه به ویژه عصر و شامگاه آن وقوع چند حادثه رانندگی باز هم نگاه‌ها را به سمت این مسیر کشاند.

بنا بر اعلام اورژانس خوزستان، در پی برخورد دو دستگاه پراید با یکدیگر در ۱۶ کیلومتری ایذه که در ساعت 18 و 30 دقیقه به وقوع پیوست 6 نفر از سرنشینان این خودروها از جمله 3 زن و 3 مرد مجروح شدند.

در حادثه دیگر و در پی برخورد یک دستگاه تیبا با یک راس گاو رها در جاده راننده خودرو مجروح شد.

در آخرین دقایق روز پنجشنبه نیز واژگونی یک دستگاه پژو 405 در این مسیر 5 نفر از سرنشینان خودرو مجروح شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شد.

این حوادث در حالی در این محور در حال رقم خوردن است که استاندار خوزستان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستان بارها با حضور در این مسیر وعده رسیدگی و اقدام فوری را برای حل مشکل آن داده‌اند.

عدم راه‌اندازی اورژانس این جاده باعث شده است که تنها کد فعال این شهرستان 230 هزار نفری برای ارائه خدمات اورژانسی با مشکل جدی مواجه باشد که در پی آن نارضایتی عمومی را از این وضعیت به دنبال داشته باشد ولی با این شرایط نیز هیچ اقدام و فکری برای آن نمی‌شود.

انتهای پیام/72026/

برچسب‌ها:

نظر شما