شناسهٔ خبر: 34178052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کیه لینی، یوونتوس را در اردوی آسیا همراهی نمی‌کند؛ مریح دمیرال گزینه جانشین

میلاد گودرزی

مدافع با تجربه یوونتوس، احتمالا به دلیل مصدومیت این تیم را در اردوی آسیا همراهی نکند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در شرایطی که تمرینات یوونتوس برای فصل جدید، بیش از یک هفته است که آغاز شده، خبر می‌رسد که جورجو کیه لینی، مدافع و کاپیتان یوونتوس، به خاطر مصدومیت قدیمی اش، نمی‌تواند این تیم را در اردوی آسیا همراهی کند. 

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، جورجو کیه لینی احتمالاً به خاطر مصدومیتش تیم را در اردوی آسیا همراهی نمی‌کند. یوونتوس روز جمعه قرار است تورین را به مقصد سنگاپور ترک کند، آن‌ها روز یکشنبه در نخستین دیدار پیش فصل به مصاف تاتنهام خواهند رفت و با وجود مصدومیت کیه لینی، احتمالا مریح دمیرال، مدافع ترک‌تبار یوونتوس در کنار ماتیاس ده لیخت فرصت خوبی برای اثبات خود داشته باشند.

از طرفی باشگاه میلان برای جذب مریح دمیرال ابراز علاقه کرده است، اما در حال حاضر به گفته دی مارتزیو، هرگونه مذاکره میان طرفین از طرف یوونتوس غیرممکن اعلام شده است. یوونتوس حدود 9 روز در آسیا حضور خواهد داشت و 27 یا 28 جولای احتمالا به ایتالیا بازخواهد گشت.

گفتنی است، آرون رمزی، داگلاس کوستا و سامی خدیرا هم احتمالاً یوونتوس را در این اردو همراهی نمی‌کنند، اما آرون رمزی و داگلاس کوستا قرار است تمریناتشان را در تورین پیگیری کنند. 

نظر شما