شناسهٔ خبر: 34177829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاه نهاوند 50 واحد مددجویی را بازسازی می‌کند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: سپاه ناحیه نهاوند 50 واحد از منازل مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را که در اثر سیل دچار آسیب‌دیدگی شده‌ بودند بازسازی و تعمیر می‌کند.

صاحب‌خبر -

حسن مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به آسیب‌دیدگی تعدادی از واحدهای مسکونی شهر و روستاهای نهاوند سهمیه در نظر گرفته شده برای سپاه 50 واحد مسکونی بود که تمام آنها مربوط به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

وی با بیان اینکه کار بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی از ابتدای تیرماه آغاز شده است اضافه کرد: در این راستا 6 واحد مربوط به مددجویان بهزیستی تعمیر و تحویل آنها شد.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه 18 واحد از 50 مورد سهمیه سپاه نیاز به بازسازی دارند گفت: برای تعمیر و بازسازی این واحدها تاکنون 36 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با تاکید بر انجام کار بازسازی مابقی واحدها تا قبل از فصل پاییز افزود: گروه‌های جهاد همبستگی با تمام توان تلاش می‌کنند واحدهای مسکونی را تا شهریورماه تحویل مددجویان کنند.

مرادی از همکاری خوب مردم نهاوند در کمک به سیل‌زدگان تقدیر کرد و گفت: مردم خیراندیش نهاوند پس از جاری شدن سیل فروردین‌ماه در شمال و جنوب کشور با کمک‌های نقدی خود و اهدای یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان به یاری نیازمندان شتافتند.

وی گفت: انتظار می‌رود این کمک‌ها همچنان ادامه داشته‌ باشد تا بتوان مصالح مورد نیاز منازل آسیب‌‌دیده را تامین کرد.

انتهای پیام/ 3140/

نظر شما