شناسهٔ خبر: 34177256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طلایی دیگر در کارنامه پاراتکواندوکار گیلانی

پاراتکواندوکار گیلانی با پیروزی قاطعانه مقابل رقیب کره‌ای به مدال طلای پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا دست‌یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا با حضور 149 کاراته کا به میزبانی شهر «امان» برگزار شد.

مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار گیلانی وزن منفی 75 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در کلاس k44 در گام نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد، وی در نخستین دیدار خود به مصاف ووجسیچ گولاسکی از لهستان رفته و به برتری قاطع 26 بر پنج دست‌یافت.

پاراتکواندوکار گیلانی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف جوزف لانه از انگلستان رفت و برتری قاطعانه دیگری را از آنِ خود کرد، وی با پیروزی 34 بر چهار به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات صعود کرد، در این مرحله رقیب روسی از دیدار مقابل قهرمان گیلانی آسیا و جهان انصراف داد و پوررهنما به فینال صعود کرد.

پوررهنما در دیدار فینال، پیروزی قاطعانه دیگری را تجربه کرد و با برتری 18 بر یک مقابل هوگوپوش کره جنوبی به نشان طلای پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا دست‌یافت.

به گزارش فارس، پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا پاراتکواندو پنجشنبه با حضور 149 ورزشکار به میزبانی کشور اردن برگزار شد و تیم‌ ملی کشورمان با کسب چهار مدال طلا (صادقیان پور، شعبانی، پوررهنما و عزیزی)، دو نقره (نریمانی و بهرامی آذر) و 34 امتیاز توانست مقتدرانه عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/3389

نظر شما