شناسهٔ خبر: 34177186 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Lego Star Wars: The Skywalker Saga جاه‌طلبانه‌تر از عناوین قبلی این سری خواهد بود

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

تا به امروز بسیاری از سری فیلم‌های مشهور هالیوودی در بازی‌های Lego حضور داشته‌اند. از فیلم‌های مشهور شرکت مارول و دی‌سی گرفته تا پارک ژوراسیک و دیگر فیلم‌ها در سری Lego حضور داشته‌اند. اما شاید هیچکدام از آن بازی‌ها به اندازه‌ی سری  Lego Star Wars معروف نشده‌اند. یکی از عناوین جدید این سری با نام Lego Star Wars: The Skywalker Saga در دست توسعه قرار دارد و برای عرضه در سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی شده است. این بازی اولین بار در جریان رویداد E3 2019 معرفی شد.

آقای جیمز مک‌کلوگلین (James McCloughlin)، کارگردان بازی از استودیوی ترورلرز تیلز (Traveller’s Tale)، در مصاحبه‌ای با وب‌سایت GamesIndustry، در مورد محتویات و ویژگی‌های جدید این عنوان توضیحاتی ارائه داد. وی اشاره کرد که این بازی یک تجربه‌ی بزرگ‌تر و وسیع‌تر نسب به عناوین پیشین این سری است. به گفته‌ی وی، در این بازی شاهد یک سیستم مبارزات بهبود یافته خواهیم بود و بازی‌بازان می‌توانند در بین سیارات بازی جابه‌جا شوند.

وی اظهار داشت:

ما در حال حاضر ابزار‌های بیشتری برای ارزیابی بازی از طریق بررسی و تست کاربری داریم که این مورد در ۱۵ سال پیش در دسترس نبوده است. ما اکنون می‌توانیم بخش‌هایی از بازی را هدف بگیریم و آن بخش‌ها را گسترش و بهبود دهیم تا یک تجربه‌ی کامل را به مردم ارائه بدهیم.

یکی از چالش‌های یک بازی با این مقدار از آزادی این است که ما نمی‌دانیم افراد آن را به چه شکل به پیش خواهند برد. این موضوع اهمیت بیشتری به کار ما می‌دهد تا چگونه بازی را توسعه و ارتقا دهیم. آزادی بخش بزرگی از بازی‌های مدرن است. از زمان Cantina (یکی از مناطقی که در بازی‌های اولیه Lego Star Wars قرار داشت)، فضاهای جهان‌باز از Middle Earth تا شهر گاتهام را با تمام چالش‌های متفاوت، طراحی و توسعه دادیم. این بازی جدید باید ترکیبی از همه‌ی چیزهایی باشد که تاکنون در استودیو آموخته‌ایم.

بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga قرار است در سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی شود

نظر شما