شناسهٔ خبر: 34177075 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حواشی امنیتی اپلیکیشن «faceapp» تا هشدار شرکت مایکروسافت به هزاران کاربر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد اپلیکیشن FaceAppعلیرغم ظاهر جذاب و محبوبیت بالای خود در شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام از دید دولت ایالات متحده یک برنامه جاسوسی پیشرفته است که اطلاعات کاربران را سرقت می کند. این موضوع تا حدی جدی شده است که مجلس سنا به نامزدهای انتخابات 2020 ایالات متحده توصیه کرده دور استفاده از این اپلیکیشن را خط قرمز بکشند.  مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اینستاگرام اعلام کرده که به زودی 6 کشور جدید شامل ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و نیوزیلند را به آزمون پنهان کردن تعداد لایک های کاربران می افزاید . خبری که می تواند برای شاخ های اینستاگرامی بسیار ناراحت کننده باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت فورد یک ایموجی اختصاصی برای وانت های خود را به مجمع جهانی یونیکد(مجمع ثبت ایموجی) سفارش داده است. این ایموجی می تواند باعث شود بسیاری از مردم مرتب یاد شرکت فورد و وانت های این شرکت بیفتد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از کاربران اینستاگرامی در چالش پیر شدن چهره خود شرکت می کنند. چالشی که از طریق اپلیکیشن FaceApp انجام می شود و در نتیجه از دید بسیاری از کارشناسان از امنیت لازم برخوردار نیست. اگر فراموش کرده اید چرا این اپلیکیشن خطرناک است کافیست ادامه این خبر را دنبال کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت مایکروسافت اعلام کرد بیش از 1600 حساب کاربری کاربران این شرکت تحت تاثیر حمله هکری قرار گرفته اند و حداقل 10 هزار نفر نیز در آستانه آسیب پذیری قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس خبری جدید که در مورد گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس منتشر شده است به نظر می رسد به ترتیب باید انتظار سرعت شارژه 25 و 45 وات را برای این دو محصول داشته باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما