شناسهٔ خبر: 34176226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام دانشگاهیان کرمان به عتبات در هفته اول مرداد

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اعزام دانشگاهیان استان کرمان از چهارم مرداد به عتبات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هانی سلطانی گوهری، مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:در بیست و یکمین دوره از سفر عتبات دانشگاهیان که از امروز ۲۷ تیر ماه آغاز می‌شود، ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند.

وی افزود: بنا به اعلام رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، برای اعزام دانشگاهیان به عتبات ۳۵۰ کاروان برنامه‌ریزی شده است و زمینه سفر ۱۳ هزار نفر از دانشگاهیان فراهم شده است. به طوری که ۲۶۸ کاروان به صورت هوایی و ۸۲ کاروان به صورت زمینی اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: با توجه به این که دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شورای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان است، مسئولیت کلیه فرآیند‌های اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات، به دانشگاه علوم پزشکی کرمان سپرده شده است.

سلطانی گوهری تصریح کرد: دانشجویان دختر از ۲۷ تیرماه تا اول شهریورماه و دانشجویان پسر از اول شهریورماه تا ۱۵ مهرماه به این سفر اعزام می‌شوند، لذا در هفته پیش رو برای افرادی که در لیست اعزام قرار دارند کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کنیم.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری یادآور گفت: اولین اعزام‌های مربوط دانشگاهیان استان کرمان از ۴ مرداد انجام خواهد شد که امیدواریم با توجه به بازه تابستان و مصادف بودن تاریخ های اعزام با مناسبت‌هایی نظیر عید غدیر، روز عرفه، ماه محرم و تاسوعا و عاشورا بهره وافی را از این سفر ببرند و نایب الزیاره سایر دانشجویان باشند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه در سایت لبیک آغاز و تا ۲۹ خرداد ماه ادامه داشت و در این مدت ۶۳۹۶۸ نفر از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/ی

اعزام‌های دانشگاهیان استان کرمان به عتبات از ۴ مرداد

نظر شما