شناسهٔ خبر: 34176224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیشنهاد هیجان انگیز تاتنهام برای ستاره رئال مادرید

شاید برای اصلی‌ترین مساله رئال مادرید در مورد خانه‌تکانی تابستانی امسال راه‌‌حلی پیدا شده باشد و سفیدها بتوانند گرت بیل را به فروش برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیمی که از او به‌عنوان مقصد بال ولزی نام برده می‌شود، ناآشنا نیست؛ تاتنهام که در سال 2013 بیل را به رئال مادرید فروخت، مایل است این بازیکن را برگرداند. تیم نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به رئال مادرید خبر داده که حاضر است بین 50 تا 60 میلیون یورو برای بیل بپردازد اما نمایندگان این تیم لندنی به رئال اطلاع داده‌اند که دستمزد 17 میلیونی بیل برای هر فصل واقع‌بینانه نیست و این باشگاه می‌تواند حداکثر نصف این مبلغ را به‌عنوان دستمزد به بیل بپردازد.

حالا تصمیم‌گیری با رئال مادرید است که می‌تواند با فسخ قرارداد او در سه سال آینده چیزی در حدود 25 میلیون یورو به‌عنوان دستمزد او را صرفه‌جویی کند. بیل که دیروز تولد 30 سالگی‌اش را جشن گرفت، مدتی است که می‌داند زین‌الدین زیدان برای فصل آینده روی او حساب نمی‌کند و دو طرف در این باره با هم حرف زده‌اند؛ شاید به همین دلیل است که بیل می‌تواند به لیگ برتر، لندن و همان باشگاهی برگردد که به او اجازه داد به بالاترین سطح فوتبال برود. اما بیل هم نمی‌خواهد از سه فصل باقیمانده قراردادش با رئال مادرید به آسانی عبور کند.

بعد از فصل ناامیدکننده قبل، رئال مادرید به خوبی می‌داند که فروختن این بازیکن گرانقیمت با آن دستمزد بالا آسان نیست بخصوص با توجه به اینکه تا پایان فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر 23 روز بیشتر باقی نمانده است.

محدودیت‌های بازی جوانمردانه مالی فیفا هم باشگاه‌ را ملزم کرده که فروش‌هایش حداقل 100 میلیون یورو از خریدهایش کمتر باشد که در حال حاضر 300 میلیون یورو است.

بیل، خامس رودریگس و ماریانو دیاس بازیکنان آماده فروش رئال مادرید هستند ضمن اینکه باشگاه شانگهای شنهوای چین برای جذب بال ولزی رئال ابراز علاقه کرده است. باشگاه چینی که پیش از این مربیگری‌اش بر عهده کیکه سانچس فلورس بوده، حتی دستمزدی بهتر از آنچه در حال حاضر در رئال مادرید دریافت می‌کند، به او پیشنهاد داده اما به‌عنوان بازیکن آزاد او را به خدمت می‌گیرد؛ این پیشنهاد آنقدر برای رئال مادرید مسخره بوده که به آن حتی توجه هم نکرده.

منبع: مارکا

نظر شما