شناسهٔ خبر: 34175882 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری همایش المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر/سلطانی‌فر و صالحی‌امیری نیامدند

71576

همایش المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور به میربانی دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر سراسر کشور با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، فریده اولادقباد، طیبه سیاوشی، پروانه سلحشوری و فاطمه سعیدی نمایندگان تهران در مجلس، ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا و فرهادی‌زاده معاون توسعه ورزش بانوان به میزبانی سالن نور دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پیش از شروع سخنرانی افراد و مسئولان حاضر در سالن، گروه‌های اجرای ورزش زورخانه‌ای و ژیمناستیک پسران شروع به انجام حرکات نمایشی خود انجام دادند.

در ادامه محسنی بندپی گفت: یکی از مؤثرترین عوامل برای جلوگیری از بیماری‌های روحی و  سلامتی و ایجاد شور و نشاط در زندگی اشاعه فرهنگ تربیت بدنی و ورزش همگانی است. ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش‌های همگانی برای همه اقشار جامعه و خصوصا در دو جنس برتر دنیا هم زنان و هم مردان بسیار مهم است که اولویت‌های ورزشی در زنان جامعه بیشتر است.

سپس فرهادی‌زاده در سخنرانی خود گفت: تشکر می‌کنم از نمایندگانی که زنان را محور اصلی ورزش می‌شناسند. امروزه برنامه کشوره‌های پیشرفته توسعه ورزش برای همه است تا بتوانند سلامتی، نشاط و سرگرمی را در کل جامعه ترویج دهند تا کارآیی جامعه را بالا ببرند.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ار مهمانان دعوت شده به این همایش بودند، اما در مراسم حاضر نشدند.

انتهای پیام

نظر شما