شناسهٔ خبر: 34175634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اخبار کوتاه مدارس علمیه خواهران استان فارس

کلاس طرح آموزشی احیای نهضت نهج‌البلاغه در مدرسه علمیه غدیریه شیراز برگزار می‌شود که در این طرح طلاب قبل از حضور در کلاس، قسمت‌های مشخص‌شده از نهج‌البلاغه را مطالعه و پاسخ پرسش‌های خود را در کلاس دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، برگزاری غرفه پرسش و پاسخ با موضوع حجاب و عفاف توسط مدیر و معاون فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عرضه فروش محصولات عفاف و حجاب، برگزاری نمایشگاه کتاب، قرائت متن بازخوانی وصیت‌نامه شهدا در خصوص حجاب و عفاف و تجلیل از ۲ هزار شهید مسجد گوهرشاد، اهدای تعدادی ساق دست و کتاب به بانوان نمازگزار و تجلیل از چهار خواهر فعال فرهنگی نخبه با محوریت عفاف و حجاب ازجمله برنامه‌های مدرسه علمیه فاطمیه فسا در هفته عفاف و حجاب است.

مدرسه علمیه فاطمیه(س) جنت شهر در مقطع سطح ۲ (کارشناسی) برای سال تحصیلی 98-99 طلبه می‌پذیرد.

کلاس طرح آموزشی احیای نهضت نهج‌البلاغه در مدرسه علمیه غدیریه شیراز برگزار می‌شود در این طرح طلاب قبل از حضور در کلاس، قسمت‌های مشخص‌شده از نهج‌البلاغه را مطالعه و پاسخ پرسش‌های خود را در کلاس دریافت می‌کنند درواقع کلاس به‌صورت دوطرفه بین طلاب و اساتید است.

کارگاه مقاله‌نویسی و نگارش علمی با حضور استاد مسعود مرادی مدرس دانشگاه شیراز در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان کازرون برگزار شد.

سومین روز کلاس‌های مدرسه تابستانی بررسی سبک زندگی رضوی با محوریت شیوه‌های تربیت رضوی در خانواده، تسامح و تساهل، نقد رفتار، تربیت از راه دور، تحلیل نامه‌های امام رضا(ع) از مرو به امام جواد(ع) با تدریس استاد حسینی در موسسه آموزش عالی - حوزوی ریحانه النبی (س) شیراز برگزار است.

نشست هم‌اندیشی مبلغان فرهیخته شهرستان استهبان در جهت تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور مدیر و معاونین مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان انجام شد.

تفسیر آیات سوره مبارکه نور توسط مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) همراه بابیان اهمیت حجاب و ارزش چادر توسط معاونت فرهنگی در جمع دانش آموزان بسیجی ابتدایی و راهنمایی پایگاه مقاومت خدیجه کبری(س) خفر جهرم همراه با اهدا چادرنماز به دانش آموزان صورت گرفت.

نظر شما