شناسهٔ خبر: 34175447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیم شهرداری ارومیه بیشترین بدهی را به فدراسیون دارد/ مجمع سالیانه فدراسیون‌ والیبال برگزار شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه شهرداری ارومیه بیشترین بدهی را به فدراسیون والیبال دارد، گفت: باشگاه‌ها باید پول ورودی به لیگ برتر و درصدی از بدهی بازیکنان را که ما پرداخت کردیم بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا داورزنی عصر امروز در مجمع سالیانه فدراسیون‌ والیبال که در هتل‌ همای ۲ برگزار شد، با بیان اینکه شرط معافیت از مالیات، ارائه اظهارنامه مالیاتی است، گفت: برای برخی از فدراسیون‌ها مشکلات مالیاتی به‌وجود آمده است و باید مالیات‌ها را از سال ۹۱ تا ۹۶ که رقم کلانی است، پرداخت کنند، البته این موضوع منطقی نیست که فدراسیون‌‌ها از دولت کمک می‌گیرند و بعد به دولت مالیات بدهند، این موضوع ناهمخوانی دارد و باید بر مبنای صفر حساب کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در خصوص بدهی همراه اول به فدراسیون والیبال تصریح کرد: نزدیک به 12 میلیارد از همراه اول طلبکاریم، همراه اول به تعهدات خود عمل نکرده است و از دو سال گذشته واریزی هواداران به فدراسیون‌ را پرداخت نکرده است، باید فدراسیون‌ پیگیری کند تا پول زنده شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سازمان بازرسی به آن اشاره کرده، این است که چرا از باشگاه‌ها پول نمی‌گیرید، اگر این موضوع را اجرا کنیم نمی‌توانیم لیگی داشته باشیم.

داورزنی مبلغ بدهی باشگاه‌ها را به فدراسیون نزدیک به 13 میلیارد اعلام کرد و افزود: باشگاه‌ها باید پول ورودی به لیگ برتر و درصدی از بدهی بازیکنان را که ما پرداخت کردیم بپردازند، همچنین برخی باشگاه‌ها همانند متین ورامین که منحل شده است، اگر عددی به بازیکن بدهی داشته فدراسیون‌ پرداخت کرده است تا در فدراسیون‌ جهانی دچار مشکل نشویم، شهرداری ارومیه بیشترین بدهی را به فدراسیون والیبال دارد و از دیگر مواردی که بخش‌های نظارتی به آن اشاره کردند، تخفیفی است که به‌باشگاه‌ها دادیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه رشدی که در آقایان داشتیم در خانم‌ها نداشتیم، اظهار کرد: ۹۰ درصد مربیان خوب دنیا آقا هستند، ما در مقطعی چند مربی را بررسی کردیم تا مربی مناسبی برای خانم‌ها بیاوریم که اختلاف نظرهایی با مربیان داخلی در خصوص مربی که مدنظر داشتیم سبب شد با ایران همکاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: باید ظرفیت بانوان کشور در یک جایی دیده شود، همه ظرفیت کشور ۵ و ۶ تیمی که در لیگ بازی می‌کنند نیست، باید حضور بانوان را در قهرمانی کشور تقویت کنیم.

داورزنی بیان کرد: اگر قهرمانی کشور بانوان را تقویت کنیم و جایزه برای آن قرار دهیم انگیزه‌ای می‌شود تا استان‌ها روی این موضوع کار کنندف این باور را داریم که دختران ما هم می‌توانند جزو ۴ تیم برتر آسیا باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: اگر بانوان قرار است با تیم‌های اروپایی بازی کنند باید دانش فنی خود را بالا ببرند، برخی از مربیان در کلاس‌هایی که ولاسکو برگزار می‌کرد، این دوره‌ها را بیهوده می‌دانستند، همین موضوع سبب می‌شود که وضعیت بانوان این وضعیت کنونی باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عمده ضعف‌هایی که بانوان دارند این است که پیش از ورود به زمین خودشان را می‌بازند و هنوز به خودباوری نرسیده‌اند.

داورزنی یادآور شد: مسؤول برگزاری انتخابات و مجامع من نیستم و داوری اگر بخواهد حضور داشته باشد تعیین تکلیف می‌کند، اما باید ثبات را حفظ کنیم که تیم‌های جوانان و نوجوانان آسیب نبینند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بیشترین آفت انتخابات دامن‌گیر تیم‌های پایه می‌شد که باید در لیگ ملت‌ها حضور پیدا می‌کردند، اما خدا را شکر شرایط آرامی برقرار بود.

وی والیبال را موفق‌ترین رشته در سال‌های گذشته دانست و افزود: همه فدراسیون‌ها مشکلات جدی دارند اما باز هم شرایط والیبال بهتر است، خیلی از رشته‌ها حتی توان حضور در رقابت‌های انتخابی را نداشتند، روند انتخابات نباید خللی در امور جاری والیبال بگذارد.

داورزنی ادامه داد: ما در سایه وفاق و همدلی می‌توانیم به اهدافمان برسیم، ذائقه مردم با والیبال شیرین است و انتظارات بالاست، حتی از باختن به برزیل که قهرمان چند دوره هستند شاکی می‌شوند، مردم والیبال را به‌عنوان نماد قدرت ملی می‌بینند و باید حفظ شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: وقتی فشار کار زیاد می‌شد برای آرامش روانی سرتمرین والیبال حاضر می‌شدم و از کارهایی که در حال انجام بود لذت می‌بردم، ما بیست و یکمین دوره لیگ ملت‌ها را شرکت کردیم و فرآیند حضور بازیکنان در اروپا سبب پختگی بازیکنان شده است.

وی بیان کرد: باید استعدادها را از همان ابتدا در مسیر رشد قرار دهیم تا مانند حال حاضر جایگزین مناسب در تیم ملی داشته باشیم و به کادر فنی فرصت دهیم تا نقاط ضعف را برطرف کنند.

داورزنی یادآور شد: در والیبال ساحلی قهرمانان جهان دو منظوره نیستند و تخصصی در این زمینه کار می‌کنند، ما نیز باید این روند را پیش بگیریم، اگر زمینه مالی تقویت شود قطعاً بازیکنان تخصصی در والیبال ساحلی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ 70066

نظر شما