شناسهٔ خبر: 34175266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون بازنشستگان استان گلستان عنوان کرد؛

انتقاد از عدم پرداخت اعتبارات همسان سازی حقوق بازنشستگان

کوهستانی گفت: در همسان سازی حقوق بنا بود ۵۰ هزار میلیارد تومان به این سازمان پرداخت شود و از این میزان تنها ۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، « محمد کوهستانی» امروز( پنجشنبه 27 تیر) در کارگاه آموزش مشترک کارشناسان حوزه بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل استان گلستان  اظهار کرد:  کانون بازنشسته و کانون عالی و خانه کارگر توجه خوبی به مستمری بگیران دارند.

 

مدیر کانون بازنشستگان استان گلستان  ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان غیر دولتی است و در کشور دومین تامین کننده درمان است.

 

کوهستانی تاکید کرد: بخش بیمه بیکاری و کارهای سخت و زیان آور کارشناسان که نظر می‎دهند باید توجه داشته باشند که  کارگاه سخت و زیان آور از نظر نقدینگی سازمان را به چالش کشیدند.

 

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان است که مقرری بگیران بیکاری در آن وجود دارد، متذکر شد: در همسان سازی مستمری بنا بود 50 هزار میلیارد تومان به این سازمان پرداخت شود و از این میزان تنها 3 هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

مدیر کانون بازنشستگان استان گلستان   یادآور شد: حق بیمه کارگران را کارفرمایان به موقوع پرداخت نمی‎کنند و بار این حق بیمه را به  صندوق تامین اجتماعی می‌اندازند  و  فشار مضاعف را به تامین اجتماعی وارد میکنند و  لذا نقدینگی روز به روز در سازمان تامین اجتماعی کاهش می‎یابد.

 

کوهستانی افزود: در استان گلستان به ویژه کانون عالی بازنشستگان رابطه تنگاتنگ وجود دارد و در سیل اخیر نیز به سیل‎زدگان در حد تواند خود به شکل نقدی کمک کردیم و همچنین 73 دستگاه یخچجال در اختیار سیل زدگان قرار دادیم.

نظر شما